ب ام و X3 به زودی تغییر چهره می دهد

ب ام و X3
ب ام و X3

هیچ چیز پنهان نمی ماند، به خصوص وقتی پای وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین وسط باشد. وب سایت این نهاد کاملاً در دسترس عموم قرار دارد. یکی از جدیدترین خودروهای موجود در این وب سایت، فیس لیفت جدید ب ام و X3 و نسخه الکتریکی آن، یعنی iX3، است. این دو خودرو به زودی رونمایی می شوند، اما تست های همسان سازی آن در چین، خبر از ورود آن به بازار در آینده نزدیک می دهند.

مدیران 777 مدیران 777

طبق معمول، کارکنان رسانه Kolesa.ru اقدام به انتشار رندرهای گرافیکی از این خودروی جدید کرده اند. این رندرها چهره حدودی نسخه های تولیدی این دو مدل را به ما نشان می دهند. همچون اکثر خودروهای مخصوص بازار چین، رندرهای طراحی شده از X3 متعلق به نسخه های M اسپرت هستند. ویژگی اصلی این نسخه ها، قطعات مشکی رنگ تزیینی در قسمت های مختلف بدنه است. خوشبختانه اثری از جلوپنجره های عجیب و جدید ب ام و بر روی این خودروها نیست و منتقدان نمی توانند ایراد خاصی از آن بگیرند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
ب ام و X3
ب ام و X3

در نمای پشتی، یک به روزرسانی اساسی در چهره X3 جدید می توان مشاهده کرد. به عنوان بخشی از چرخه حیات، چراغ های عقب بازطراحی شده اند و یک جفت سراگزوز اسپرت هم در بخش پایینی سپر وجود دارند. فرم هندسی سراگزوزها از حالت دایره ای خارج شده است. هواکش های عمودی از دیگر المان های جدید در نمای عقب هستند که امروز بر روی سپر عقب بسیاری از خودروها دیده می شوند. هر چند که کاربرد خاصی ندارند!

تغییرات داخلی نسبتاً منظم خواهند بود، اما متأسفانه رندرها تصویری از کابین خودرو را دربر نمی گیرند. به هر حال، می توان وجود نسل جدید سیستم چندرسانه ای BMW iDrive را در کابین انتظار داشت. ب ام و رونمایی رسمی از X3 و iX3 جدید را برای ماه ژوئن برنامه ریزی کرده است. هر چند تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است. همچنین نسخه M از X3 جدید نیز احتمالاً تا پایان امسال یا اوایل سال ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد شد.

سپهر عظیمی

پایگاه خبری اسب بخار    

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.