نمایشگاه خودروی دبی ۲۰۱۹ را با «اسب بخار» دنبال کنید

نمایشگاه خودروی دبی 2019
بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در کشور امارات متحده عربی، قرار است تا بزرگان صنعت خودروسازی این بار در شهر دبی گرد هم بیایند و محصولات خود را اواخر ۲۰۱۹ به مشتریان منطقه خاورمیانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس معرفی نمایند.

مدیران 777 مدیران 777

نمایشگاه بین المللی خودروی دبی به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای صنعت خودرو در منطقه خاورمیانه به حساب می آید و با توجه قابلیت امارات در توزیع گسترده محصولات خودروسازان در منطقه خلیج فارس، می تواند این نمایشگاه اهمیت قابل توجهی را برای کشورهای این محدوده داشته باشد. پیش از ممنوعیت واردات خودرو به ایران، بسیاری از تجار ایرانی از نمایشگاه خودروی دبی بازدید می کردند و به دنبال آن بودند تا با خودروهای قابل سفارش در امارات آشنا شوند و برنامه ریزی برای واردات آن ها داشته باشند. اما با ممنوعیت واردات خودرو به ایران، حدود دو سال است که اهمیت این نمایشگاه برای واردکنندگان ایرانی کم رنگ شده و بیشتر علاقه مندان به این حوزه از کشور ما برای بازدید از نمایشگاه دبی به کشور امارات سفر می کنند.
یکی دیگر از اهمیت های نمایشگاه خودروی دبی این است که در سال های گذشته، برخی سران و شرکت های عربی و اماراتی در خودروسازان جهان سرمایه گذاری کرده اند و برای همین توانسته اند تا امتیاز توزیع عمده برخی برندها را در جهان به دست آورند. برای همین حضور تاجران جهان در این نمایشگاه امکان آن را فراهم می کند تا ملاقات های حضوری با نمایندگان این افراد در مدت برگزاری رخ دهد.
از دیگر اهمیت های نمایشگاه خودروی دبی می توان به معرفی برخی محصولات متمایز از سایر بازارها در این گردهمایی اشاره کرد. به عنوان مثال نشان های تجاری چون تویوتا، لکسوس، نیسان، میتسوبیشی، پورشه، کیا، هیوندای، جنسیس، مزدا و… تعدادی از محصولاتشان را با تغییرات ظاهری و فنی برای بازار خاورمیانه در نمایشگاه دبی معرفی می کنند.
از دلایلی که باعث شده تا هر ساله به اهمیت نمایشگاه خودروی دبی افزوده شود، برنامه ریزی دولت مردان امارات برای تبدیل این کشور به پایتخت خودروی جهان است. در حال حاضر سران این کشور از چند سال گذشته، بستر لازم را برای تبدیل شهرهای امارات به پایتخت نمایشی برندهای مختلف فراهم کرده اند.
البته باید به این نکته اشاره کرد که در نمایشگاه بین المللی خودروی دبی ۲۰۱۹ مانند دوره های قبل برخی برندها به خاطر نداشتن بازار مستقیم در کشور امارات، در این گردهمایی حضور ندارند. اما اکثر خودروسازان جهان از جمله ژاپنی ها، کره ای ها، فرانسوی ها، آمریکایی ها، آلمانی ها، چینی ها و… در نمایشگاه خودروی دبی ۲۰۱۹ حضور خواهند داشت.
نمایشگاه خودروی دبی قرار است تا از چند روز دیگر آغاز به کار کند و تا اوایل هفته آینده ادامه داشته باشد. پایگاه خبری «اسب بخار» با حمایت مالی و مشارکت مجموعه «دیوار» در این نمایشگاه جهت تهیه گزارش حضور خواهد داشت. شما مخاطبان این رسانه می توانید در روزهای برگزاری این نمایشگاه، گزارش های مستقیمی را از رویدادهای مهمترین نمایشگاه خودروی حاشیه خلیج فارس به دست آورید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.