لوازم یدکی پژو چقدر گران شده است؟

لوازم یدکی پژو چقدر گران شده است؟
این روزها با تشدید مشکلات اقتصادی و از طرفی آغاز دوران بحران صنعت خودرو و قطعه سازی، شاهد هستیم که تامین قطعه ی خودروهای رایج نیز در بازار سخت شده است. امروز حتی لوازم یدکی پژو به عنوان یکی از اصلیترین زنجیره های تامین قطعات محصولات داخلی، گاهی با مشکل رو به رو می شود.

مدیران 777 مدیران 777

با توجه به اینکه لوازم یدکی پژو مخصوصا ۴۰۵ و ۲۰۶ تشابه زیادی با قطعات یدکی بسیاری از خودروها در بازار دارد، برای همین یکی از بیشترین مصارف قطعه در بازار به این خانواده ی خودرویی مربوط می شود. حضور خودروهای این خانواده در ناوگان حمل و نقل و از طرفی نیاز بیشتر این ناوگان به تامین قطعه ی صحیح، باعث شده تا در شرایط فعلی، بسیاری از مالکان خودروهای پژو ۴۰۵، پارس، ۲۰۶، رانا و حتی سمند در تامین قطعه با مشکل رو به رو شوند و یا بهایی فراتر از حد انتظار را برای قطعات خود بیایبند.
به عنوان مثال چند روز پیش برخی از تعمیرگاه و فروشندگان لوازم یدکی خودرو صفحه کلاچ خانواده ی پژو ۴۰۵ را تا ۸۰۰ هزار تومان هم اعلام قیمت می کردند و یا برای تسمه تایم بهایی بیش از ۴۰۰ هزار تومان به مشتری گزارش می دادند. با اینکه طرح های مختلفی برای مساعدسازی بازار قطعه و لوازم یدکی شروع شده است، اما گاهی گلایه ی مالکان خودروها تمامی ندارد و می بینیم که بعضی وقت ها بیشتر از حد نیاز خود، قطعه می خرند و در خانه انبار می کنند. جالب است بدانید که برخی رانندگان خانواده پژو به خاطر سرسام آور بودن قیمت برخی قطعات استهلاکی، کمتر از خودروی خود استفاده می کنند و یا با وجود مشکل فنی، سعی در برطرف کردن آن ها ندارند.
اگر امروز به دل بازار قطعات بروید و به دنبال لوازم یدکی پژو باشید، می بینید که قطعات با کیفیت و اصل کمتر در انبار مغازه ها وجود دارد و بسیاری از فروشگاه ها لوازم یدکی ناشناس و یا کم کیفیت را به مشتریان می دهند. همین اتفاق باعث شده تا بسیاری از مالکان این خودروها به دنبال منابع معتبری برای خرید قطعه باشند.
بدیهی است که امروز یکی از راه های پیدا کردن لوازم یدکی اورجینال و با کیفیت، خرید از طریق نمایندگی های مجاز خودروسازان و یا تامین کنندگان قطعه است. زیرا شما می توانید قطعه را با هلوگرام اصلی و یا حداقل با قیمت رسمی خریداری کنید و وارد دلال بازی های این بازار پرتقاضا نشوید.
اما از طرف دیگر می توان با توجه به فناوری های جدید در زمان صرفه جویی کرد و خدمات بهتری را در خرید قطعه به دست آورد. فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی مانند « توربویدک » یکی از راه های این چنینی هستند. این فروشگاه اینترنتی که در حال حاضر بیش از چهار هزار قلم کالا در انبارهای خود دارد، به صورت شبانه روزی سفارش مشتریان را به صورت اینترنتی دریافت می کند و قطعه های خودروی مورد نظر را به هر نقطه از کشور ارسال می نماید. با توجه به نوع ارتباط ” توربویدک ” با تولیدکنندگان و تأمین کنندگان « لوازم یدکی خودرو »، این فروشگاه اینترنتی توانسته بخش
عمده ای از نیاز بازار را در کم ترین مدت به دست مشتریان برساند و از سویی حجم قابل توجه ای از سفارش های این فروشگاه مجازی به تعمیرگاه های سراسر کشور اختصاص دارد. با توجه به قابلیت های این فروشگاه اینترنتی، اکنون ” توربویدک ” تصمیم گرفته است در گام نخست برای تعادل بخشیدن به قیمت قطعات خودرو، فروش لوازم یدکی پژو را با شرایط ویژه ای آغاز کند. در این طرح فروش ویژه، مالکان انواع نسخه های پژو می توانند بیش تر لوازم یدکی و قطعه های مورد نیاز خودروی خود را با برندهای مختلف در این وب سایت سفارش گذاری کنند. همچنین امکان مقایسه قطعه های مشابه به هم در توربویدک وجود دارد و سامانه مشاوره آن توانسته وجه تمایز این فروشگاه اینترنتی باشد.
در کمپین فروش لوازم یدکی پژو، شما می توانید قطعه ها را با ضمانت اصالت خریداری کنید. همچنین با توجه به همکاری مستقیم ” توربویدک ” با تأمین کنندگان لوازم یدکی، در حال حاضر بهای تمام لوازم یدکی پژو در این فروشگاه اینترنتی بهترین قیمت بازار است و در کنار آن تخفیف های مختلفی در این سایت برای رفاه حال مشتریان دیده شده است.
با آغاز طرح ویژه فروش لوازم یدکی پژو ، شاهد هستیم که استقبال قابل توجه ای از فروشگاه اینترنتی ” توربویدک ” شده و در حال حاضر تیم پشتیبانی این توزیع کننده لوازم یدکی خودرو به صورت مجازی، سعی دارد موجودی کالاهای خود را برای مالکان خودروهای پژو تا پایان این کمپین تأمین کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.