سایپا برای کوییک، فیس لیفتی را در نظر گرفته است؟ + تصاویر

سایپا کوییک فیس لیفت
با بازدید وزیر دفاع از «گروه سایپا»، تصاویری از فرایند این بازدید در مرکز تحقیقات سایپا منتشر شده که نشان می دهد، این شرکت طرح توسعه ای را برای «کوییک» دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

با اینکه از چند ماه قبل مستنداتی مبنی بر آغاز پروژه فیس لیفت کوییک و ساینا در اختیار خبرنگار پایگاه خبری «اسب بخار» قرار گرفته بود، حال می بینیم که در یکی از تصاویر مراسم بازدید، نمایی جدید از داخل کابین کوییک و خانواده X200 مشخص است. با توجه به اینکه تصویربرداری از مراکز تحقیقات شرکت های خودروساز ممنوع است، بدیهی است که نمی توان از تمام اجزای فیس لیفت کوییک خبردار شد. اما همین تصاویر چند روز گذشته، تغییراتی در کابین این خودروی اقتصادی را نشان می دهند.
سایپا کوییک فیس لیفت
همان طور که مشخص است، کابین کوییک فیس لیفت به طور کل متحول شده و الگوی جدیدی برای آن طراحی شده است. استفاده از ترکیب رنگ جدید هم نکته ای است که تمایز کوییک جدید را نسبت به گذشته نشان می دهد. با اینکه عکس موجود، آنچنان نمای واضحی از کابین این خودرو را در اختیارمان قرار نمی دهد، ولی مشخص است که داشبورد کوییک فیس لیفت کاملا تغییر کرده و رودری ها، جلو آمپر، کنسول میانی، دریچه ها، دستگیره ها و… نیز نسبت به مدل فعلی متحول گردیده است.
پیش از انتشار این تصویر، اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که کوییک در آینده نزدیک تغییری به سبک فیس لیفت را تجربه خواهد کرد و نمای جلو و عقب خودرو با به روز رسانی طرح سپرها و چراغ ها، نو می شود. حال وجود چنین عکسی نشان می دهد که کوییک فیس لیفت، قطعا با تغییرات اساسی در بخش کابین عرضه خواهد شد. در نظر داشته باشید با توجه به تصویر موجود، نمای داخلی کوییک فیس لیفت شباهتی به کابین خودروهایی چون رنو سیمبل، داچیا لوگان و ساندرو جدید دارد.


پایگاه خبری اسب بخار

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.