آیا نسخه موتور وسط ب ام و M8 جانشین i8 می شود؟

نسخه موتور وسط ب ام و M8

به تازگی نسخه جدیدی از «ب ام و M8» با ظاهری متفاوت در نزدیکی پیست نوربرگ رینگ شکار شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

نسخه جدید ب ام و M8، که به تازگی در نزدیکی پیست نوربرگ رینگ شکار شده است، از نظر ظاهری تفاوت چشمگیری با نسخه استاندارد ندارد. یکی از نکات جالب این خودرو که پرسش های فراوانی را در ذهن علاقه مندان ایجاد کرده است، لچکی های متفاوت آن است.

نسخه موتور وسط ب ام و M8

 این لچکی ها، که نقش ورودی هوا را ایفا می کنند، به همراه شیشه عقب استتارشده، گمانه زنی ها در رابطه با معرفی نسخه موتور وسط M8 را به اوج خود رسانده است. از دیگر نکات جالب بدنه، می توان به سپر جلوی متفاوت، سیستم اگزوز قدرتی با چهار خروجی و سیستم ترمز متفاوت با کالیپرهای قرمزرنگ اشاره کرد.

نسخه موتور وسط ب ام و M8

فارغ از موارد یادشده، بدنه خودرو بر پایه مدل M850i طراحی شده است. اگر «ب ام و» فکر تولید نسخه موتور وسط M8 را در سر داشته باشد، احتمال عرضه سوپراسپرتی جدید بر مبنای خودرو مفهومی “Vision M Next” وجود دارد. به گفته عکاس، احتمال معرفی نسخه جدید از خودروی مسابقه ای M8 GTE موتور میانی نیز وجود دارد. در هر حال، تاکنون هیچ مشخصاتی از سوی ب ام و به صورت رسمی منتشر نشده است. این احتمال وجود دارد که نسخه شکارشده اصلاً موتور وسط نباشد!

نسخه موتور وسط ب ام و M8

در این حالت، مهندسان ب ام و مشغول طراحی سیستم خنک کاری جدیدی هستند که ورودی های هوای متفاوتی روی سپر و لچکی خودرو را در خود جای داده است. همچنین اگر با یک خودروی موتور وسط روبه‌رو بودیم، کاپوت کشیده تری را در قسمت عقب شاهد بودیم. به گفته سایت “Autoblog”، ممکن است نسخه شکارشده از پیشرانه پلاگین هیبریدی بهره ببرد. پس از پایان تولید ب ام و “i8” و عدم معرفی جانشین مستقیم برای این خودرو، احتمال جانشینی نسخه جدید سری ۸ با i8 نیز وجود دارد.

نسخه موتور وسط ب ام و M8

ب ام و M8 در حالت استاندارد از پیشرانه ۴ لیتری ۸ سیلندر تویین توربو با ۶۱۷ اسب بخار قدرت و ۷۴۵ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. خودروی مفهومی Vision M Next، که در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شد، از پیشرانه ۴ سیلندر میانی با سیستم پلاگین هیبریدی و قدرت مجموع ۶۰۰ اسب بخار بهره می برد. اکنون باید دید که ب ام و برای آینده سری ۸ و جانشینی i8 چه برنامه ای را در سر دارد.

ارشیا شیخ الاسلامی

پایگاه خبری اسب بخار

منبع: Carscoops / Autoblog

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.