راه حل هایی برای رفع مشکل مشتریان “داتیس خودرو”

راه حل هایی برای رفع مشکل مشتریان "داتیس خودرو"
در پی اعتراض برخی مشتریان شرکت داتیس خودرو به خاطر مشکلات پیش آمده برای تحویل خودروها و نوسان بهای آن ها، مدیران این شرکت سعی کردند تا چالش های پیش رو را با مشتریان خود حل و فصل کنند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

در هفته های گذشته، مشتریان این شرکت نارضایتی هایی از جنس سایر اعتراضات مربوط به خودروسازان داشتند و به خاطر این مشکلات، مسائلی هم میان طرفین پیش آمد. حال آن طور که خبر رسیده است، هیات مدیره ی داتیس خودرو سعی دارد تا مشکلات مشتریان خود را تا جای ممکن حل کند.
عضو هیات مدیره هلدینگ داتیس در جمع مشتریان شرکت داتیس خودرو با اشاره به اینکه همه ما از چالش امروز خودرو زخم خوردیم، گفت: چنانچه تجربه امروز را زودتر کسب می کردیم هیچ وقت وارد بازار خودرو نمی شدیم.
محمدرضا علینقی، با بیان این مطلب گفت: سال گذشته بحران فروش خودرو را داشتیم تا جائیکه ما به خریداران خودروهایمان یک دوچرخه هم هدیه می دادیم و امروز افزون بر ۹۰ درصد فعالان صنعت(واردکنندگان و تولیدکنندگان خودرو) دچار بحران هستند.
عضو هیات مدیره هلدینگ داتیس با تاکید بر اینکه شرکت داتیس خودرو نیت و قصد بدی در موضوع فروش خودرو نداشته است و امروز برخی بحران ها گریبان این شرکت را گرفته است، اظهار داشت: چنانچه همانند برخی شرکت ها فقط به کسب منفعت از بازار خودرو در آن ورود کرده بودیم امروز با آغوش باز پذیرای مشتریان خود نبودیم.
علینقی با بیان اینکه خواسته و علاقمندی این مجموعه جلب رضایت مندی مشتریان است، خواستار همفکری و همراهی بیشتر مشتریان با شرکت داتیس خودرو شد تا این شرکت نیز هرچه زودتر نسبت به جلب رضایت آنان اقدامات موثر و راهگشایی داشته باشد.
در ادامه ی این نشست، برخی مشتریان که موعد تحویل خودرو آنان گذشته بود خواسته های خود را مطرح کردند که مدیران هلدینگ داتیس و شرکت داتیس خودرو یک به یک به آنها گوش دادند.
همچنین این مشتریان خواستار تعیین تکلیف برای دریافت خودروی خود یا خودروی جایگزین و یا مبالغ پرداختی بودند که مدیران داتیس خودرو نیز قول دادند تا در حد توان نسبت به جلب رضایت آنان اقدام کنند.
در پایان، خریداران و مشتریان حاضر در این نشست خواستار تصمیم گیری های عاجل مجموعه برای رفع چالش های موجود خریداران شدند. حال باید منتظر باشیم و ببنیم که آیا خریداران خودرو از داتیس خودرو می توانند رویکرد مثبت را از جانب این شرکت به خود ببینند و در نهایت رضایت مشتریان و شرکت حاصل می شود یا خیر؟

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.