لوکسژن U6 قیمت گذاری شد – آبان 99

لوکسژن U6

شرکت «آذویکو» که چندی پیش خبر “آغاز تولید لوکسژن U6” را اعلام کرد، حال قیمت گذاری این کراس اوور مونتاژی را انجام داده و برنامه دارد تا این خودرو را به دست حواله داران «ام جی ۳۶۰» برساند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، به گفته یکی از مخاطبان این رسانه روز گذشته لوکسژن U6 در نمایندگی تبریز شرکت آذویکو رونمایی و قیمت گذاری شده است. با توجه به اطلاعات به دست آمده، این خودروساز بخش خصوصی قیمت ۹۹۰ میلیون تومان را برای U6 انتخاب کرده است. از سویی برخی خبرهای غیر رسمی حاکی از آن است که آذویکو برای تعدادی از حواله داران ام جی ۳۶۰، تخفیف ۱۰۰ میلیون تومانی را اعطا کرده است.

در چند وقت اخیر، پیام های زیادی از جانب مشتریان شاکی شرکت آذویکو برای رسانه های مختلف ارسال شد و حواله داران ام جی ۳۶۰ به خلف وعده های متعدد این خودروساز خصوصی اعتراض داشتند. حال در شرایطی که حواله داران توقع عرضه لوکسژن U6 را با قیمتی متعارف دارند، گویا آذویکو توانسته تا مجوز قیمت ۹۹۰ میلیون تومان را برای این خودرو از نهادهای نظارتی و تصمیم گیر دریافت کند.

خودروقیمت (تومان)
لوکسژن U6۹۹۰،۰۰۰،۰۰۰

در حال حاضر مونتاژ محموله اولیه لوکسژن U6 در کارخانه آذویکو انجام شده و تصاویر خط تولید این خودروساز نشان می دهد که نمونه ۲۰۱۸ و قبل فیس لیفت این کراس اوور تایوانی پا به بازار ایران گذاشته است. این خودرو به موتور ۱٫۸ لیتری توربو ۱۷۷ اسب بخار با گشتاور ۲۵۶ نیوتون متر مجهز است و توان آن از طریق یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک آیسین به چرخ های جلو منتقل می شود. شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی برقی راننده، دنده پشت فرمان، استارت دکمه ای، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین های دید عقاب (دوربین نقطه کور جانبی)، سنسور پارک جلو و عقب، گرمکن صندلی های جلو، درِ صندوق برقی، سانروف، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک، هدآپ، سیستم کنترل پایداری الکتریکی و… از جمله امکانات لوکسژن یو ۶ است.

حتماً ببینید: شتاب لوکسژن U6

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.