ترخیص قطعات CKD کوپا آغاز شد

کوپا T210 فیس لیفت ریگان خودرو

به تازگی شرکت «ریگان خودرو» اطلاعیه ای مبنی بر آغاز ترخیص قطعات CKD کوپا را بر روی وبسایت خود منتشر کرده است. ریگان خودرو با نشر این خبر به نوعی اعلام کرده که برنامه دارد تا بخشی دیگر از تعهدات «کوپا T210» را به دست مشتریان برساند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، در حال حاضر شرکت ریگان خودرو جز آن دسته از خودروسازان خصوصی به حساب می آید که تعداد قابل توجهی از تعهدات خود به مشتریانش را ایفا ننموده و در چند وقت اخیر، وعده های محقق نشده ای را به حواله داران کوپا T210 داده است.

اطلاعیه ریگان خودرو تحویل کوپا T210

امروز مشتریان ریگان خودرو جز شاکی ترین حواله داران نرسیده به خودرو در صنعت خودروی کشور هستند و بعد از مدت ها توقع دارند تا این خودروساز بخش خصوصی، با تحویل خودرو و جبران خسارت رضایت آن ها را به دست آورد. در کنار این موضوع، بخشی دیگر از مشتریان ریگان خودرو چالش بیشتری را تجربه می کنند و به خاطر ثبت نام کوپا T210 از طریق شرکت «شهر خودرو»، با مشکلات بیشتری مواجه شده اند. به گفته برخی از مخاطبان اسب بخار، ریگان خودرو به مشتریان کوپا T210 که از طریق شهر خودرو فرایند ثبت نام را انجام داده اند، پاسخ شفافی نمی دهد و به آن ها می گوید که برای هرگونه اقدام از جمله انصراف و یا درخواست تحویل خودرو به شهر خودرو مراجعه کنند و فروش انجام شده توسط این شرکت واسپاری ارتباطی به ریگان خودرو ندارد.

در چند وقت اخیر نیز شاهد بودیم که این خودروساز بخش خصوصی در کنار مونتاژ کوپا T210 فیس لیفت، تولید جِی اِم سی S350 را در نسخه تک دیفرانسیل عقب آغاز کرده است. پیگیری های خبرنگار اسب بخار نشان داد که ریگان خودرو در مرداد ۱۳۹۹ فروش محدودی و درون سازمانی JMC S350 را با قیمت یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان آغاز کرده بود و با وجود اینکه توقع می رفت تا تولیدات مربوط به این شاسی بلند چینی به تعهدات کوپا T210 اختصاص پیدا کند، اما در عمل چنین رخدادی ثبت نشد. البته که پس از انتشار این خبر، مدیران ریگان خودرو هرگونه فروش JMC S350 را تکذیب کردند و گفتند که اطلاعات اعلام شده از جانب کارشناس فروش، به اشتباه به خبرنگار اسب بخار داده شده است.

حال با انتشار خبر ترخیص قطعات CKD کوپا T210 از بندرعباس، می توان توقع داشت که ریگان خودرو در هفته های آتی بخشی دیگر از تعهدات به مشتریانش را ایفا کند و بالاخره بعد از مدت ها، حواله داران این کراس اوور چینی را به خودرویشان برساند.

در حال حاضر شرکت های دیگری چون پارس خودرو، ایران خودرو، سایپا، کارمانیا، آذویکو و… مدت ها است که نتوانسته اند تمام مشکلات مربوط به تعهدات معوق را حل نمایند و همچنان تعداد قابل توجهی از حواله داران خودروهایشان، در انتظار تحویل خودرو به سر می برند.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.