قیمت تویوتا لوین وارداتی اعلام شد

تویوتا لوین
تویوتا لوین

قیمت تویوتا لوین در دو نسخه توربو شارژر و هیبرید بر اساس دعوت نامه ارسال شده برای متقاضیان اعلام شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در نهمین عرضه خودروهای وارداتی دو مدل تویوتا لوین به سامانه اضاف شدند. لوین در واقع همان تویوتا کرولا فیس لیفت است که در برخی بازارها با نام Levin عرضه می شود. تولید تویوتا لوین توسط GAC موتور، شریک تجاری تویوتا در چین صورت می گیرد.

حال با توجه به ارسال دعوتنامه تکمیل وجه برای این خودرو وارداتی، قیمت آن مشخص شده است. قیمت این خودرو برای نسخه توربو شارژر ۲,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان توسط شرکت برساوش، اعلام شده است. همچنین دعوتنامه تویوتا لوین هیبرید با قیمت ۲,۰۴۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان ارسال شده است. بر این اساس این دو خودرو در بازه قیمتی تویوتا کرولاهای وارداتی معین خودرو قرار می گیرند.

قیمت تویوتا لوین وارداتی

تویوتا لوین هیبرید۲,۰۴۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تویوتا لوین توربو شارژر۲,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی تویوتا لوین بنزینی توربو

تویوتا لوین وارداتی برساوش مانند کرولا معین خودرو دارای یک پیشرانه ۱۲۰۰ سی سی ۴ سیلندر توربوشارژ است‌. حداکثر قدرت این پیشرانه ۱۱۶ اسب بخار و بیشینه گشتاور آن ۱۸۵ نیوتن متر اعلام شده است. قدرت تولیدی پیشرانه لوین توربو هم از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک CVT با تعویض مصنوعی ۱۰ سرعته به چرخ های جلوی این خودرو انتقال می یابد.

مشخصات فنی Toyota Levin هیبرید

لوین هیبریدی برساوش هم مانند کرولا هیبریدی که سایپا قرار است وارد کند مجهز به یک موتور ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی است. در مجموع این دو موتور می توانند ۱۴۰ اسب بخار توان و ۲۱۱ نیوتن متر گشتاور را به گیربکس CVT مخصوص خودروهای هیبریدی با فناوری بازیابی انرژی تحویل دهند.

۴ امتیاز از ۱۷ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.