سوزوکی سوئیفت رویت شد

سوزوکی سوئیفت
سوزوکی سوئیفت

عکس های ارسالی از مخاطبین اسب بخار نشان می دهد که سوزوکی سوئیفت نیز قرار است توسط متولی واردات این برند ژاپنی یعنی راسا موتور خاورمیانه به ایران بیاید.

مدیران 777 مدیران 777

با شدت گرفتن پروسه واردات خودروهای صفر کیلومتر و رفع نسبی موانع موجود، شاهد حضور و جابجایی بیشتر و متنوع تری از محصولات خارجی به صورت بدون پلاک و بر روی خودروبر در خیابان های پایتخت هستیم. در این میان تنوع کلاس بدنه هاچ بک در میان وارداتی ها به شدت حس می شد اما در چند وقت اخیر عکس هایی به دست ما رسید که نشان می داد شرکت های مختلفی تمایل به واردات خودروهای هاچ بک دارند و می خواهند نیاز این قسمت بازار را هم برطرف کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

از این رو پس از حضور نیسان تیدا در پارس خودرو، هم اکنون عکس هایی از سوزوکی سوئیفت به دست مان رسیده که مشخص می کند واردات این هاچ بک ژاپنی نیز قرار است به زودی انجام شود.

در مورد متولی واردات این خودرو هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما با توجه به این که راسا موتور خاورمیانه تا به حال اقدام به واردات سیاز و بالنو کرده، به احتمال زیاد سوئیفت هم قرار است توسط این شرکت در سامانه یکپارچه خودورهای وارداتی عرضه شود.

مشخصات فنی سوزوکی سوئیفت وارداتی

این نسخه وارداتی به یک پیشرانه ۱.۲ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی مجهز است که می تواند ۸۸ اسب بخار توان و ۱۲۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس CVT به چرخ های جلو تحویل دهد.

با توجه به این که هنوز اطلاعات کاملی در دست نیست به طور قطع نمی توان گفت که این هاچ بک جذاب با چه سطح از امکاناتی قرار است به بازار ایران عرضه شود.

۴.۷ امتیاز از ۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.