برنامه عرضه محصولات جدید سایپا در 1402 اعلام شد

برنامه عرضه محصولات جدید سایپا در 1402 اعلام شد
برنامه عرضه محصولات جدید سایپا در ۱۴۰۲ اعلام شد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بعد از ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران، برنامه عرضه محصولات جدید سایپا در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد. این خودروساز برنامه دارد تا در سال جاری ۸ محصول جدید را به بازار عرضه کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، محمدعلی تیموری در این نشست خبری از برنامه توسعه محصول سایپا گفت و اعلام کرد که این خودروساز برنامه دارد تا حداقل ۸ محصول جدید را در شرکت های زیرمجموعه به مرحله تولید برساند. همچنین قرار است تا برخی شرکت های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا در کنار واردات CBU خودروهای چینی بحث مونتاژ CKD را هم دنبال کنند.

به گفته مدیرعامل سایپا در خرداد ۱۴۰۲ شاهین اتوماتیک CVT به بازار می آید و در تیر امسال هم اطلس و شاهین پلاس به مرحله تولید می رسند. شاهین پلاس که به زودی معرفی می شود به پیشرانه ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ ME16 مجهز است و ۱۱۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر به جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی DAE می رساند. همچنین شاهین پلاس قرار است که در بخش داشبورد، رودری ها و امکانات رفاهی و ایمنی از سایر تیپ های شاهین بالاتر باشد.

سهند هم به عنوان سدان جدید خانواده X200 توسط پارس خودرو در مرداد ۱۴۰۲ به بازار می آید. همچنین پارس خودرو برنامه دارد تا کادیلا را بر اساس پلتفرم P90 به تولید برساند. سیلک، ون هامون و پاژ سه خودروی دیگر سایپا هستند که توسط زیرمجموعه های این گروه خودروسازی در سال ۱۴۰۲ در سبد محصولاتشان این شرکت قرار می گیرند.

۳.۹ امتیاز از ۳۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.