سایپا بزرگترین غایب چهارمین نمایشگاه خودروی تهران است

سایپا بزرگترین غایب چهارمین نمایشگاه خودروی تهران است
سایپا بزرگترین غایب چهارمین نمایشگاه خودروی تهران است

علیرضا عاجزی، مدیر برگزاری چهارمین نمایشگاه خودروی تهران، در نشست خبری امروز اعلام کرد که با وجود حضور پرقدرت گروه صنعتی ایران خودرو در این رویداد، هنوز گروه خودروسازی سایپا تصمیم قطعی خود را برای شرکت در این نمایشگاه نگرفته است و فعلاً به عنوان بزرگترین غایب نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱ به حساب می آید.

مدیران 777 مدیران 777

حتماً بخوانید:

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

جزئیات و اسامی شرکت های حاضر در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران اعلام شد

چهارده محصول جدید در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران رونمایی می شود

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، صبح امروز نشست خبری چهارمین نمایشگاه خودروی تهران در هتل سیمرغ برگزار شد. عاجزی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: «خودروسازانی مانند گروه صنعتی ایران خودرو، گروه صنعتی ماموت، گروه بهمن و… با تمام قدرت برای حضور در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱ آماده شده اند. از سویی برخی خودروسازان به دلایل مختلف برنامه ای برای شرکت در این رویداد ندارند. اما می توان به طور قطع گفت که گروه خودروسازی سایپا بزرگترین غایب این نمایشگاه به حساب می آید».

مدیر برگزاری نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱ افزود: «البته با توجه به تجربه همکاری که با گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه های مختلف داریم، می دانیم این خودروساز توان آن را دارد که حتی در آخرین روزهای باقی مانده تا نمایشگاه برای حضور آماده شود و بتواند با تمام قدرت در این رویداد شرکت کند. هنوز مذاکره ما با مدیران سایپا ادامه دارد و به طور قطعی هم نمی توان گفت که این خودروساز بزرگ برنامه ای برای حضور در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران ندارد. اما بدیهی است که در صورت عدم حضور سایپا، این خودروساز بزرگترین غایب نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱ به حساب می آید».

سایپا بزرگترین غایب چهارمین نمایشگاه خودروی تهران است
سایپا بزرگترین غایب چهارمین نمایشگاه خودروی تهران است

سایپا می تواند محصولی جدید را در نمایشگاه خودروی تهران به معرفی کند؟

برخی شرکت های خودروسازی برنامه دارند تا تنها یک یا دو محصول جدید و ارتقا یافته را در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱ رونمایی کنند. ولی گروه خودروسازی سایپا جز آن دسته از شرکت هایی است که در صورت حضور در این نمایشگاه، می تواند تا محصولاتی مانند شاهین دنده ای اصلاح شده، شاهین اتوماتیک، آریا، اطلس، سپر، سهند و کارون را معرفی کند. همچین این گروه خودروسازی در زمینه محصولات کار و تجاری، امکان معرفی کامیونت های جدید را با نشان سایپا دیزل دارد.

اما با وجود اینکه این روزها خودروسازی سایپا به کمترین میزان تعهدات معوق خود در چند وقته اخیر رسیده و تیم مدیریتی جدید توانسته است تا برخی اصلاحات کیفی و کمی را در محصولات این شرکت انجام دهد، می بینیم که گویا فعلاً مدیران سایپا تصمیم نهایی را برای حضور در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران نگرفته اند و آنچنان آمادگی معرفی محصولات و دستاوردهای خود را در یک گردهمایی خودرویی ندارند.

چهارمین نمایشگاه خودروی تهران از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهر آفتاب برگزار می شود. روز ۲۶ اردیبهشت به بازدید خبرنگاران اختصاص پیدا کرده و قرار است تا بعد از ظهر دوشنبه هفته آینده، مدیران عالی رتبه دولتی این نمایشگاه را افتتاح کنند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.