جزئیات و اسامی شرکت های حاضر در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران اعلام شد

جزئیات و اسامی شرکت های حاضر در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران اعلام شد
جزئیات و اسامی شرکت های حاضر در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران اعلام شد

صبح امروز نشست خبری چهارمین نمایشگاه خودروی تهران در هتل سیمرغ برگزار شد. در این مراسم مدیرعامل شهر آفتاب و مدیر برگزاری نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱ نیز حضور داشتند و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند و جزئیات و اسامی شرکت های حاضر در چهارمین نمایشگاه خودروی شهر آفتاب را اعلام کردند.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، چهارمین نمایشگاه خودروی تهران از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می شود و روز ۲۶ اردیبهشت، صرفاً به خبرنگاران و رسانه ها اختصاص پیدا کرده است. علاقه مندان به این نمایشگاه می توانند از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۸ نسبت به بازدید این گردهمایی خودرویی اقدام کنند و به شهر آفتاب تهران بیایند. به گفته مدیرعامل شهر آفتاب، هزینه برای ورودی از بازدیدکنندگان دریافت نمی شود. همچنین قرار است تا در ایام نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱، هر ۱۵ دقیقه یه بار مترو در ایستگاه مخصوص این شهرک نمایشگاهی توقف داشته باشد. دسترسی به وسیله اتوبوس و تاکسی هم برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده و از سویی با توسعه پارکینگ های شهر آفتاب، حضور با خودروهای شخصی در این رویداد خودرویی امکان پذیر است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گفته مدیران شهر آفتاب و مجموعه برگزاری نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱، امکان برگزاری تست درایو نیز برای خودروسازان فراهم شده و برخی شرکت ها قرار است تا محصولات جدید خود را جهت کسب تجربه رانندگی در اختیار بازدیدکنندگان بگذارند.

تا به این لحظه حضور شرکت هایی چون گروه صنعتی ماموت، گروه خودروسازی مایان، مجتمع صنعتی پلیسان، آتین خودرو دیزل، شرکت دنیای ماموت، مکث موتور، ویرا دیزل، آتین پارت افراز، رخش خودرو دیزل، گروه صنعتی ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، ایساکو، خودروسازی آذهایتکس، آرین پارس موتور، شایان دیزل، فردا موتورز، ارس خودرو دیزل (آمیکو)، امداد خودرو ایران، بهمن موتور، بهمن دیزل، آپکو، نفت بهران و مهران سرد در این نمایشگاه قطعی شده است و گفته می شود که ۱۲ تا ۱۴ محصول جدید در روزهای برگزاری چهارمین نمایشگاه خودروی تهران، به بازار کشور معرفی خواهند شد.

برخی خودروسازان مانند گروه سایپا، خودروسازان بم، کرمان موتور، سانیار موتور، پادرا دیزل، مدیران خودرو، صنایع خودروسازی ایلیا و… به دلایلی مانند عدم وجود محصول جدید جهت رونمایی و یا تعهدات معوق در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱ حضور ندارند.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: علیرضا پاداش / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.