مجوز استاندارد Roewe eRX5 ، وارداتی پارس خودرو صادر شد

استاندارد Roewe eRX5
استاندارد Roewe eRX5

سازمان استاندارد مجوز رسمی Roewe eRX5، کراس اوور وارداتی جدید پارس خودرو را صادر کرد، به این ترتیب این خودرو می تواند به زودی وارد سامانه شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پس از انتشار خبر همکاری پارس خودرو با سایک موتور و قصد این شرکت از واردات کراس اوور پلاگین هیبرید Roewe eRX5، حال مشخص شده که مجوز استاندارد این خودرو توسط سازمان استاندارد صادر شده و eRX5 می تواند به زودی در سامانه عرضه شود.

سایک موتور برای خودروی برقی Roewe eRX5 از فناوری فولکس واگن استفاده کرده است و از نظر سطح فناوری در رده بالایی قرار دارد. این خودرو می تواند با یک بار شارژ تنها با انرژی برقی تا ۶۱ کیلومتر و در سیکل ترکیبی تا حدود ۱۰۵۰ کیلومتر پیمایش داشته باشد.

در مقایسه با دیگر خودروهای وارداتی می توان گفت که eRX5 قوی ترین و پرشتاب ترین محسوب می شود زیرا پیشرانه احتراقی ۱.۵ لیتری توربو در کنار موتور برقی می تواند در مجموع ۲۴۵ اسب بخار توان و ۵۷۰ نیوتن متر گشتاور را به چرخ های جلو تحویل دهد. برای بخش انتقال قدرت نیز شرکت سازنده از گیربکس ۱۰ سرعته AT استفاده کرده است.

به این ترتیب می توان گفت که پارس خودرو علاوه بر واردات زوتی، ادعای واردات برخی از محصولات نیسان و سایک موتور را نیز دارد. از این رو باید دید که این شرکت در آینده قصد دارد چه محصولاتی از این دو برند را وارد کشور و به بازار عرضه کند.
لازم به ذکر است که مدیران پارس خودرو اذعان کردند که پس از واردات eRX5، این شرکت قصد دارد تا مونتاژ این کراس اوور پلاگین هیبریدی را آغاز کند.

۴.۵ امتیاز از ۱۰ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.