قیمت پژو 207i اتوماتیک 6 سرعته و پانوراما اعلام شد – آذر 1401

قیمت پژو 207i اتوماتیک 6 سرعته سقف شیشه ای و معمولی اعلام شد - آذر 1401
قیمت پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۶ سرعته سقف شیشه ای و معمولی اعلام شد – آذر ۱۴۰۱

گروه صنعتی ایران خودرو که برنامه دارد پژو ۲۰۷i را در بورس کالا عرضه کند، به تازگی مشخصات و قیمت نهایی دو تیپ جدید این خودرو را اعلام کرده است. پیش از این پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۶ سرعته صرفاً با مدل MC عرضه می شد. اما حال نسخه سقف شیشه ای و سقف فلزی عادی آن هم قیمت گذاری شده و به خط تولید ایران خودرو آمده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در چند ماه گذشته اگر مشتریانی پژو ۲۰۷i را با جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT و پیشرانه TU5 پلاس می خواستند، باید به سراغ نسخه دو رنگ یا همان مولتی کالر (MC) آن می رفتند. اما از این پس پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۶ سرعته با سه تیپ به بازار عرضه می شود. تیپ پایه آن که نمونه سقف فلزی با بدنه یک رنگ است و نمونه دوم آن ۲۰۷i مولتی کالر به حساب می آید. گران ترین نسخه این خودرو نیز به مدل سقف پانوراما اختصاص دارد و در شرایط فروش جدید ایران خودرو در بورس کالا، نمونه پایه و سقف شیشه ای ۲۰۷i جدید عرضه می شوند.

جدول قیمت تیپ های پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۶ سرعته

نام خودروقیمت پایه آذر ۱۴۰۱ (تومان)قیمت نهایی آذر ۱۴۰۱ (تومان)
پژو ۲۰۷i اتوماتیک TU5 پلاس ۶ سرعته۲۷۹.۶۰۰.۰۰۰۳۱۷.۵۱۱.۰۰۰
پژو ۲۰۷i اتوماتیک TU5 پلاس ۶ سرعته مولتی کالر۲۸۰.۷۱۳.۰۰۰۳۱۸.۷۷۵.۰۰۰
پژو ۲۰۷i اتوماتیک TU5 پلاس ۶ سرعته پانوراما۲۸۵.۴۰۰.۰۰۰۳۲۴.۰۹۷.۰۰۰

*منظور از قیمت نهایی، احتساب هزینه های مالیات و بیمه و… بر قیمت پایه است.

مشخصات فنی ۲۰۷i اتوماتیک ۶ سرعته TU5 پلاس

پژو ۲۰۷ آی اتوماتیک جدید به پیشرانه ۱٫۶ لیتری TU5 پلاس مجهز است که در این پیشرانه ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ دیده می شود. همچنین فناوری پمپ روغن متغییر، سامانه زمان بندی متغییر سوپاپ های ورودی، ساختار پاشش سوخت جدید و… برای TU5 پلاس به کار گرفته شده است.

این پیشرانه بر روی ۲۰۷i اتوماتیک جدید ۱۱۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر تولید می کند و در نسخه جعبه دنده ۶ سرعته AT ساخت کمپانی DAE (با فناوری HPT) توان پیشرانه را به چرخ های جلوی این هاچ بک کلاس B می رسانند. قوای محرکه ۲۰۷i جدید در خودروهایی مانند تارا اتوماتیک هم دیده می شود.

مصرف سوخت ترکیبی ۲۰۷i اتوماتیک جدید حدود ۷.۴۱ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده و از سویی شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو، ۱۲.۶ ثانیه ثبت گردیده است. حداکثر سرعت ۲۰۷ آی اتوماتیک ۶ سرعته نیز ۱۸۹ کیلومتر اعلام شده است.

این خودرو به دو کیسه هوا، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک، سنسور پارک و دوربین عقب، فرمان کمکی برقی، غربیلک فرمان چرمی، شیشه ها و آینه های جانبی برقی، رینگ آلومینیومی، چراغ روشنایی روز، کروز کنترل، ترمز های دیسکی جلو و عقب، ترمز ABS، EBD، BAS و… مجهز است.

در تیپ ساده آن بدنه یک رنگ بوده و رینگ آلومینیومی همیشگی نصب شده است. در تیپ MC بدنه دو رنگ بوده و تزئینات قرمز رنگ در داخل و خارج خودرو دیده می شود. همچنین رینگ ۲۰۷i مولتی کالر (MC) مشکی است و کلیپرهای ترمز قرمز رنگ هستند. در گران ترین تیپ ۲۰۷i اتوماتیک ۶ سرعته هم سقف پانوراما با کاور دستی نصب شده است.

۴ امتیاز از ۱۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.