شرایط فروش پژو 207i دنده ای – دی 1401

شرایط فروش پژو 207i دنده ای - دی 1401
شرایط فروش پژو ۲۰۷i دنده ای – دی ۱۴۰۱

گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا چهار هزار دستگاه پژو ۲۰۷i دنده ای را در تاریخ ۱۸ دی ۱۴۰۱ از طریق بورس کالا به فروش برساند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، ایران خودرو برنامه دارد تا روز یکشنبه مورخ ۱۸ دی ۱۴۰۱ فروش پژو ۲۰۷i دنده ای سقف فلزی را در بورس کالا آغاز کند. بر اساس بخشنامه منتشر شده، قیمت پایه این خودرو ۱۸۵ میلیون تومان خواهد بود و صرفاً این خودرو با رنگ سفید و با تیراژ چهار هزار دستگاه عرضه می شود.

مانند عرضه قبلی برای پژو ۲۰۷i، پیش پرداخت ۱۰۰ درصد اعلام شده است و زمان تحویل هم ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ مشخص گردیده است.

متقاضیان خرید این خودرو در بورس کالا باید توجه داشته باشند که در پایان معامله باید مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان را به عنوان هزینه های شماره گذاری و بیمه بپردازند. همچنین بر اساس مبلغ نهایی معامله، مالیات ۱۳ درصدی هم باید توسط مشتری پرداخت شود.

حتما بخوانید : آموزش خرید خودرو از بورس کالا

در این شرایط فروش اعلام شده است که پژو ۲۰۷i دنده ای سقف فلزی قابل عرضه، به پیشرانه TU5 و جعبه دنده ۵ سرعته دستی مجهز بوده و ترمز کاسه برای محور عقب آن در نظر گرفته شده است. همچنین این خودروها فاقد فرمان کمکی برقی هستند و صرفاً با جعبه فرمان هیدرولیکی به مشتریان تحویل داده می شوند و رینگ فولادی بر روی آن ها نصب است.

بر اساس قوانین جدید عرضه خودرو در بورس کالا، تنها افرادی می توانند نسبت به خرید خودرو در این بستر اقدام کنند که از سال ۱۳۹۸ تا امروز هیچگونه خرید خودرویی را از خودروسازان خصوصی و دولتی نداشته اند.

محل تحویل خودرو : انبار کارخانه تهران

تاریخ عرضهنام محصولرنگ تعداد عرضهقیمت پایه (تومان)تاریخ تحویل
۱۴۰۱/۱۰/۱۸پژو ۲۰۷i دنده ای سقف فلزسفید۴۰۰۰۱۸۵/۰۰۰/۰۰۰۱۴۰۲/۰۱/۳۱
۴.۴ امتیاز از ۶۹ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.