حضور اُکالند با محصولات آفرودی و کمپینگ در نمایشگاه خودرو تبریز

اُکالند در نمایشگاه تبریز
اُکالند در نمایشگاه تبریز

گروه اُکالند با خودروهای تجهیز شده برای سفرهای آفرودی و طبیعت گردی و همچنین محصولات قابل عرضه اش به نمایشگاه خودرو تبریز آمد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

گزارش ویدیویی غرفه اُکالند در نمایشگاه خودرو تبریز

یکی از مراکز فروش و تجهیز لوازم مرتبط با خودروهای آفرودی در شمال غربی کشور اُکالند (OCA Land) است که نزدیک به ۲ سال از تاسیسش می گذرد. این مجموعه در ابتدای شروع به کارش بیشتر بر روی تولید و نصب باربند و سپرهای آفرودی متمرکز بوده تا این که اخیراً تنوع محصولاتش را به مقدار زیادی بیشتر کرده تا مشتریانش بتوانند صفر تا صد پروسه آفرودی کردن خودروهایشان را در اُکالند انجام دهند.

جدیدترین محصول اُکالند که در نمایشگاه معرفی شد چیست؟

با وجود معرفی محصولات مختلف مورد نیاز برای خودروهای آفرودی، اُکالند اما بیشتر قصد داشت تا جدیدترین محصولش یعنی رولر لیدهای (Roller Lid) به مشتریان و مراجعه کنندگان غرفه معرفی کند. این قطعه برخلاف سوپر لید کاملاً انعطاف پذیر است و هر شخصی با هر توان جسمانی ای می تواند آن را باز و بسته کند. طبق صحبت های مدیر این مجموعه، تمام رولر لیدهای اُکالند به صورت وارداتی هستند که این قضیه می تواند خیال خریدار را از دقت در طراحی و ساخت قطعه راحت کند.

اُکالند در حال حاضر رولر لیدهای مخصوص پیکاپ هایی مانند هایلوکس، فوتون، کی ام سی T8، مکث کلوت، نیسان پیکاپ و آسنا را در اختیار دارد و می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی آن را برای مشتری نصب کند زیرا رولر لیدها همیشه در اُکالند موجود اند.

اُکالند نمایندگی کدام شرکت ها را برعهده دارد؟

این مجموعه علاوه بر تولید و عرضه محصولات خودش نمایندگی شرکت های آفرودی کمل، دلفان و زیست تیونینگ را هم در آذربایجان شرقی برعهده دارد.

به عنوان مثال تجهیزاتی مانند کشو و باکس های عقب خودروهای آفرودی نصب شده توسط اُکالند توسط مجموعه دلفان تامین می شود. در ضمن لازم است گفته شود که مشتری برای خرید و نصب این قبیل تجهیزات نیاز به صبر کردن ندارد زیرا اُکالند آن ها را از قبل موجود کرده و فقط باید آن را برای خودروی مورد نظر نصب کند.

کدام یک از کیت های زیربندی در اُکالند قابل خریداری و نصب است؟

مشتری می تواند از میان کیت های زیربندی آیرون من، پروفندر، کینگ، ARB و Oldman برحسب نیازش یکی را انتخاب کند تا در مدت زمان کوتاهی توسط پرسنل مجموعه بر روی خودرویش نصب شود.

لازم به ذکر است که در کنار کیت زیربندی، تمامی دیگر محصولات برند ARB نیز در این مجموعه موجود اند. به عنوان مثال باک های سوخت موجود در اُکالند از برند ARB است زیرا تولید و ساخت این قبیل لوازم نیاز به دقت بالایی دارد و به همین دلیل بهتر است از محصولات برندهای معتبر برای مشتریان استفاده شود.

در مجموع سیاست کلی گروه اُکالند این است که مشتری خودروی صفر و تمام فابریک خود را تحویل دهد و یک هفته بعد آن را آماده برای آفرود، طبیعت گردی و کمپینگ دریافت کند.

۳ امتیاز از ۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.