شرایط فروش لیفان X70 اعلام شد – اسفند 1400

شرایط فروش لیفان X70 با قیمت جدید اعلام شد - بهمن 1400
شرایط فروش لیفان X70 با قیمت جدید اعلام شد – بهمن ۱۴۰۰

شرکت خودروسازان بم شرایط فروش جدید لیفان X70 را اعلام کرده است. در این شرایط فروش قیمت به صورت قطعی اعلام گردیده و موعد تحویل خودروها هم اردیبهشت ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در این طرح فروش اعلام شده است که لیفان X70 با قیمت قطعی ۶۸۹ میلیون تومان به دست خریداران می رسد و قرار است تا در اردیبهشت ۱۴۰۱، تعهدات این برنامه فروش با مدل ۱۴۰۱ به مشتریان تحویل داده شود. همچنین سود مشارکت ۱۶ درصد و سود انصراف ۱۳ درصد برای متقاضیان این برنامه فروش در نظر گرفته شده است و در صورت تاخیر سود ۲.۵ درصد ماهانه به ودیعه مشتریان تعلق می گیرد. در شرایط فروش لیفان X70 ذکر شده است که متقاضیان می توانند خودروی خود را با رنگ سفید روغنی، مشکی موکا و آبی دیپلمات متالیک به خودروسازان بم سفارش دهند.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی لیفان X70 در اسب بخار

شرایط فروش لیفان X70 اعلام شد - اسفند 1400

شرایط فروش لیفان X70 با قیمت جدید اعلام شد – بهمن ۱۴۰۰ (منقضی شد)

شرکت خودروسازان بم پس از ایفای تعهدات خود، عرضه مجدد لیفان X70 را آغاز کرده و در همین راستا، شرایط فروش و قیمت جدید این کراس اوور مونتاژی را اعلام نموده است.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، در این طرح فروش اعلام شده است که لیفان X70 با قیمت قطعی ۶۸۹ میلیون تومان به دست خریداران می رسد و قرار است تا در اسفند ۱۴۰۰، تعهدات این برنامه فروش با مدل ۱۴۰۱ به مشتریان تحویل داده شود. همچنین سود مشارکت ۱۶ درصد و سود انصراف ۱۳ درصد برای متقاضیان این برنامه فروش در نظر گرفته شده است و در صورت تاخیر سود ۲.۵ درصد ماهانه به ودیعه مشتریان تعلق می گیرد.

در شرایط فروش لیفان X70 ذکر شده است که متقاضیان می توانند خودروی خود را با رنگ سفید روغنی، مشکی موکا و آبی دیپلمات متالیک به خودروسازان بم سفارش دهند.

نام خودروقیمت قدیم (تومان)قیمت بهمن ۱۴۰۰ (تومان)
لیفان X70 خودروسازان بم 639.000.000 689.000.000
شرایط فروش لیفان X70 با قیمت جدید

معرفی مختصر لیفان X70 خودروسازان بم

از سال گذشته تولید لیفان X70 در کارخانه خودروسازان بم آغاز شده است. این شرکت خصوصی کراس اوور جدید لیفان در بازار ایران را به روش CKD مونتاژ می کند و از سویی برخی اجزای خودرو مانند تایرها، رینگ ها، عایق های حرارتی و صدا، باتری و… را داخلی سازی کرده است.

این کراس اوور چینی در بازار ایران به پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی با زمان بندی متغییر سوپاپ ها مجهز است. پیشرانه X70 استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دارد و ۱۴۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۷۸ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این خودرو از نوع اتوماتیک CVT است و انتقال قدرت را به چرخ های جلو انجام می دهد. جرم خالص این کراس اوور لیفان ۱۴۱۵ کیلوگرم اعلام می شود. همچنین با ظرفیت باک ۵۵ لیتری، مصرف سوخت این خودرو هم در شرایط عادی حدود ۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

لیفان X70 به دو کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، ترمزهای دیسکی، سانروف، سنسور پارک جلو و عقب مجهز است. همچنین کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور، دوربین عقب و تهویه الکتریکی در آن دیده می شود. صندلی راننده برقی و گرمکن های جلو، استارت دکمه ای، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، آینه های تاشو برقی، نمایشگر لمسی، سنسور باد تایر و.. مجهز است.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: عرفان حمیدی / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.