قسمت پنجم فصل ششم اسب بخار

در قسمت پنجم فصل ششم اسب بخار، قرار است تا تجربه ای متفاوت را با هم درمیان بگذاریم. رانندگی با تویوتا هایس آمبولانس در یک بعد از ظهر شلوغ تهران و از سویی بررسی «لیفان X70» از جمله بخش های این قسمت اسب بخار است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

قرعه کشی و مسابقه، چالش قیمت گذاری خودرو، ماشین دودی و… از جمله آیتم های دیگر قسمت پنجم فصل ششم اسب بخار است.

در آیتم «ماشین کار» بررسی شغل رانندگان آمبولانس را انجام داده ایم و می خواهیم ببینیم که تا چه حد با صدای آژیر مسیر برای خودروهای امدادی باز می شود. در ادامه هم لیفان X70 را به استودیوی اسب بخار آورده ایم و بررسی های متفاوتی را بر روی این کراس اوور جدید انجام داده ایم. مهمان این برنامه هم یکی از اعضای انجمن فولادسازان کشور است و آمده تا به حواشی صحبت های یکی از کارشناسان ارشد صنعت خودرو پاسخ بدهد و نحوه قیمت گذاری خودروها را زیر سوال ببرد.

در بخش «تیپ کار» قسمت جدید فصل ششم اسب بخار هم به سراغ بررسی سرامیک خودروها رفته ایم و سری به «گاراژ دیزاین» زده ایم.

لازم به ذکر است که در کنار انتشار ویدیوهای فصل ششم اسب بخار در آپارات و یوتیوب، قسمت های این فصل نیز از پیام رسان آیگپ و تلویزیون اینترنتی فیلیمو هم پخش می شود.

مسابقه قسمت پنجم فصل ششم اسب بخار:

در این قسمت از مجموعه اسب بخار، مسابقه ای برگزار می شود و پس از پایان فرصت ثبت رای، به قید قرعه سه نفر از شرکت کنندگان برنده جایزه ۵۰۰ هزار تومانی خواهند شد. همچنین در پایان فصل ششم اسب بخار، به سه نفر از شرکت کنندگان در مسابقه ها و نظرسنجی های این فصل، تلفن همراه سامسونگ اهدا می شود.

در این قسمت سوال شده که “پژو ۲۰۰۸ با پیشرانه THP165 در کدام بازارها وجود دارد؟” و مخاطبان این برنامه می توانند با مراجعه به صفحه رسمی اسب بخار در آیگپ و یا صفحه آیلند آیگپ در این نظرسنجی شرکت کنند.

آلبوم تصاویر لیفان X70:

آلبوم تصاویر پشت صحنه قسمت پنجم:

عکس ها: عرفان حمیدی/ علیرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.