وارداتی های کیا در بندر لنگه تخلیه شدند + ویدیو

وارداتی های کیا در بندر لنگه تخلیه شدند
وارداتی های کیا در بندر لنگه تخلیه شدند

چند ساعت قبل اولین محموله وارداتی خودرو به بندر لنگه رسید و اولین سری وارداتی های کیا در این بندر تخلیه شدند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، اولین محموله وارداتی کیا شامل سراتو، سلتوس، سونت و پگاس هستند که به شرکت کوشا خودرو تعلق دارند. صبح روز شنبه مورخ سوم دی ۱۴۰۱ به صورت رسمی اعلام شد که اولین محموله خودروهای وارداتی در راه ایران هستند و حال شاهد آن هستیم که پس از چند سال ممنوعیت، بالاخره واردات خودرو از سر گرفته شد و محموله خودروهای کیا در بندر لنگه تخلیه شدند.

البته در تصاویری که به دست اسب بخار رسیده است، کیا سراتو، سلتوس و سونت دیده می شوند. گفته می شود که در محموله های آتی سایر محصولات کیا از جمله پیکانتو، K5، ریو، اسپورتیج و… حضور خواهند داشت.

آن طور که گفته می شود، طی روزهای آتی نمونه های اولیه خودروهای کیا به تهران می رسند و بزودی عرضه این محصولات کره ای در بورس کالا آغاز می شود. همچنین قرار است تا در روزهای آتی، محموله های دیگری از خودروهای وارداتی جدید به گمرکات ایران برسند.

شرکت کوشا خودرو اولین شرکت واردکننده در دوره جدید است که اکران بیلبوردهای تبلیغاتی خود را در سطح شهر تهران آغاز کرد و حال چند قدم جلوتر از سایر شرکت های واردکننده، اولین محموله خودروهای وارداتی خود را به ایران آورده است.

کیا، هیوندای، چانگان، اشکودا، سئات، میتسوبیشی، دانگ فنگ، فیات و چند برند دیگر اولین سری خودروهای وارداتی جدید بازار ایران را تشکیل می دهند.

۴.۶ امتیاز از ۴۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.