گام بلند کرمان موتور برای پاسخ به تعهدات کارمانیا

گام بلند کرمان موتور برای پاسخ به تعهدات کارمانیا

شرکت کرمان موتور که به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان خصوصی کشور است، طی توافقی با شرکت خودروسازی کارمانیا، برنامه دارد تا تعهدات معوق این شرکت را به صفر برساند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در حال حاضر کارمانیا تعهدات معوقی را برای محصولات بی وای دی دارد و حال قرار است تا به صورت رسمی کرمان موتور مسئولیت پاسخ به تعهدات بی وای دی را بر عهده داشته باشد. چندی پیش خبری اعلام شد که مالکیت شرکت کارمانیا تغییر کرد و گروه کرمان خودرو به عنوان مالک جدید این خودروساز خصوصی معرفی شد. حال در راستای بهبود وضعیت این شرکت و تغییر ساختاری که در دست انجام است، کرمان موتور توافقی رسمی را منعقد کرده و می خواهد تا تعهدات مشتریان بی وای دی را به صفر برساند.

بر همین اساس اطلاعیه زیر به صورت رسمی در وبسایت کرمان موتور منتشر شده است:

همراهان گرامی
طبق توافق صورت گرفته میان شرکت های کرمان موتور و کارمانیا، آنچه از تعهدات شرکت کارمانیا در قبال مشتریان محترم باقی مانده ضمن بروزرسانی، تبدیل به محصولات شرکت کرمان موتور با قیمت قطعی می گردد.
طبعا آن دسته از مشتریان محترم که تمایلی به تبدیل تعهد به محصولات شرکت کرمان موتور نداشته اند، پس از بروزرسانی آورده، می توانند وجوه بروز شده خود را دریافت دارند.
زمان حضور هر یک از مشتریان محترم در شرکت کارمانیا جهت انجام فرایند اداری، از سوی CRM این شرکت به هر یک مشتریان اعلام خواهد شد.

گام بلند کرمان موتور برای پاسخ به تعهدات کارمانیا
۴.۲ امتیاز از ۱۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.