مراسم تحویل جک S5 فیس لیفت برگزار شد

مراسم تحویل جک S5 فیس لیفت برگزار شد
مراسم تحویل جک S5 فیس لیفت برگزار شد

بعد از ظهر امروز شرکت کرمان موتور مراسم تحویل جک S5 فیس لیفت را در هتل اسپیناس تهران برگزار کرد و این کراس اوور ارتقا یافته را در اختیار مشتریان خود قرار داد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در این مراسم که با حضور نمایندگی های برتر کرمان موتور، مدیران ارشد این شرکت و مدیران ارشد گروه صنایع خودروسازی کرمان برگزار گردید، به صورت نمادین چهار دستگاه جک S5 فیس لیفت به مشتریان تحویل داده شد. به گفته مدیران کرمان موتور فرایند تحویل جک S5 فیس لیفت سرعت گرفته است و بزودی تعهدات مربوط به این کراس اوور صفر می شود.

جک S5 فیس لیفت قرار است در روزهای آتی به صورت گسترده وارد جاده های کشور شود و کرمان موتور این خودرو را جایگزین نسخه قبلی کند. S5 فیس لیفت به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر با فناوری پاشش سوخت مستقیم مجهز است که ۱۶۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر تولید می کند. حداکثر گشتاور این پیشرانه از دور ۱۵۰۰RPM در دسترس است و هماهنگی جعبه دنده ۶ سرعته دوکلاچه S5 با قوای محرکه نسخه فیس لیفت نیز سبب شده تا شتاب اولیه بهتری در این خودرو نسبت به گذشته شاهد باشیم و از سویی تأخیر تعویض دنده به شکل محسوسی کاهش پیدا کرده باشد.

فرمان کمکی برقی، ۴ کیسه هوا، سانروف، تریم داخلی چرم مصنوعی مشکی و قهوه ای، صندلی برقی راننده با حافظه، گرم کن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک دو کاناله، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، سنسور نور و باران، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه مدیریت سرعت در سراشیبی، چراغ روشنایی روز، نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره ای، استارت دکمه ای، کروز کنترل، آینه های تاشو برقی، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی و… از جمله ویژگی های جک S5 فیس لیفت است.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: علیرضا پاداش / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.