پیش فروش اقساطی جک S3 آغاز شد – تیر 1400

شرایط پیش فروش جک S3 اقساطی تیر 1400
شرایط پیش فروش جک S3 اقساطی تیر ۱۴۰۰

کرمان موتور پیش فروش اقساطی جک S3 را در تیر ۱۴۰۰ آغاز کرده است.

شرکت کرمان موتور پیش فروش اقساطی جک S3 را آغاز کرده و مهلت این بخشنامه فروش را تا پایان تیر ۱۴۰۰ اعلام نموده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در این طرح فروش قیمت جک S3 بر اساس بهای مصوب تیر ماه، ۵۰۹ میلیون تومان تعیین شده است و مشتریان می توانند با پرداخت ۱۰۹ میلیون تومان از این طرح پیش فروش اقساطی استفاده کنند. بازپرداخت اقساط کراس اوور شهری S3 از مهر ۱۴۰۰ آغاز می شود و هر سه ماه یک بار به تعداد ۸ قسط، مبلغی حدود ۵۰میلیون تومان به شرکت پرداخت می گردد.

در این طرح پیش فروش اقساطی جک S3 زمان تحویل برای دی ۱۴۰۰ اعلام شده است و تا اتمام اقساط، سند خودرو در رهن کرمان موتور باقی خواهد ماند. همچنین سود انصراف ۱۲ درصد (بر مبنای سالانه) به ودیعه اول مشتریان فروش اقساطی این کراس اوور شهری و اقتصادی تعلق می گیرد.

لازم به ذکر است که در کنار عرضه S3، به صورت همزمان فروش نقدی و اقساطی جک J4، فروش جک S5 فیس لیفت و فروش KMC K7 در نمایندگی های کرمان موتور انجام می شود.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی جک S3 در اسب بخار

شرایط پیش فروش جک S3 اقساطی تیر 1400
شرایط فروش جک S3 اقساطی تیر ۱۴۰۰

معرفی کوتاه جک S3 کرمان موتور:

جک اس ۳ یک کراس اوور جمع و جور چینی به حساب می آید و چند سالی است که در کارخانه کرمان موتور به روش CKD تولید و مونتاژ می شود. این خودرو به پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که ۱۰۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر تولید می کند. توان این پیشرانه توسط جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ های جلوی این کراس اوور جمع و جور منتقل می شود. دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری، رینگ های آلومینیومی ۱۶ اینچی، سنسور نور، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل، تریم داخلی چرم مصنوعی، سنسور باد لاستیک، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، سانروف، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، حالت تعویض دنده مصنوعی جعبه دنده CVT، حالت اسپرت و برفی جعبه دنده، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و… از جمله امکانات جک S3 به حساب می آید.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: عرفان حمیدی / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.