شرایط فروش فوری رانا پلاس پانوراما اعلام شد – مهر 1400

شرایط فروش فوری رانا پلاس پانوراما 6 دنده دستی TU5 پلاس مهر 1400
شرایط فروش فوری رانا پلاس پانوراما ۶ دنده دستی TU5 پلاس مهر ۱۴۰۰

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش فوری رانا پلاس پانوراما با جعبه دنده ۶ سرعته و پیشرانه TU5 پلاس را اعلام کرده است و می خواهد برای اولین بار، عرضه این محصول را آغاز کند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در هفته های گذشته حواله داران رانا پلاس این امکان را داشتند تا در صورت تمایل از طرح تبدیل این خودرو با نسخه پانوراما شش دنده استفاده کنند. با این وجود برای اولین بار ایران خودرو فروش رسمی رانا پلاس پانوراما را آغاز کرده و متقاضیان می توانند از یکم مهر ماه ۱۴۰۰ به مدت سه روز، نسبت به ثبت نام اولیه این محصول اقدام کنند. در این طرح فروش قیمت مصوب رانا پلاس کلاس ۶۱۵۰۳ از سوی ایران خودرو ۱۹۳ میلیون و ۴۲۲ هزار تومان اعلام شده است.

در طرح فروش فوری رانا پلاس پانوراما مشتریان می توانند تا رنگ های سفید، نقره ای و خاکستری را انتخاب کنند. همچنین موعد تحویل خودروها ۹۰ روز کاری است و متقاضیان باید به شرایط و قوانین فروش های فوق العاده دقت کنند.

مشخصات فنی رانا پلاس پانوراما شش دنده TU5 پلاس :

این خودرو به پیشرانه ۱٫۶ لیتری TU5 پلاس مجهز است که ۱۱۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه که به فناوری VVT و پمپ روغن متغییر مجهز است، توان خود را از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دستی ساخت شرکت نیرو محرکه به چرخ های جلوی رانا پلاس می رساند. همچنین فرمان این خودرو به جای ساختار هیدرولیک، به سامانه فرمان کمکی برقی مجهز شده است. دو کیسه هوا، کروز کنترل، ترمزهای دیسکی و کاسه ای عقب، رینگ فولادی ۱۴ اینچی، سنسور پارک عقب، ترمز ABS، EBD، BA، تهویه دستی، پخش بلوتوث، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و… مجهز است. یکی از تیپ های رانا پلاس شش دنده TU5 پلاس که با کلاس ۶۱۵۰۲ و ۶۱۵۰۳ نام دارد، به سقف شیشه ای با سایه بان دستی مجهز گردیده و تولید آن هم در ایران خودرو شروع شده است.

نسخه های تولید جدید رانا پلاس پانوراما با رنگ مشکی جلو و عقب سقف همراه شده اند و دیگر با رنگ بدنه تولید نمی شوند.

با وجود ارتقای رخ داده در این تیپ رانا پلاس، همچنان جای خالی برخی امکانات مانند ترمز دیسکی عقب، رینگ آلومینیومی، چراغ روشنایی روز، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی و دوربین عقب در این سدان کلاس B دیده می شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.