شرایط فروش دنا پلاس توربو دنده ای اعلام شد – تیر 1400

شرایط فروش دنا پلاس توربو دنده ای تیر 1400
شرایط فروش دنا پلاس توربو دنده ای تیر ۱۴۰۰

گروه صنعتی ایران خودرو پیش فروش دنا پلاس توربو دنده ای را در ابتدای تیر ۱۴۰۰ آغاز کرده است.

روز گذشته شرایط فروش دو محصول ایران خودرو اعلام شد و از امروز مشتریان می توانند نسبت به شرکت در طرح پیش فروش دنا پلاس توربو دنده ای و سورن پلاس اقدام کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، موعد تحویل دنا پلاس توربو دنده ای در این شرایط فروش فروردین تا تیر ۱۴۰۱ اعلام شده است. همچنین ایران خودرو در مقررات این پیش فروش بیان کرده است که سود مشارکت و انصراف به ودیعه اولیه مشتریان تعلق نمی گیرد و قیمت نهایی خودرو در زمان تحویل مشخص می شود.

برای ثبت نام دنا پلاس توربو دنده ای به پیش پرداخت ۱۴۲ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۶۰۰ تومانی نیاز است و خریداران می توانند از میان رنگ های سفید، مشکی و خاکستری متالیک گزینه مورد نظر را انتخاب کنند. در این طرح فروش هم اعلام شده است که سند خودرو تا یک سال پس از تحویل در رهن ایران خودرو باقی می ماند. همچنین کد خودروی ثبت نامی ۷۰۴ اعلام شده که پیش فرض گروه تیپ های دنا پلاس توربو دنده ای است. با توجه به عدم اعلام کلاس دقیق خودرو در هنگام ثبت نام و از سویی موعد تحویل خودرو، احتمال دارد که گروه صنعتی ایران خودرو امکان تحویل دنا پلاس توربو دنده ای را با پیشرانه TC7 پلاس و جعبه دنده ۶ سرعته دستی فراهم کند.

لازم به ذکر است که از ۳ تیر ۱۴۰۰ به مدت سه روز فرایند ثبت نام اولیه مانند گذشته و با قوانین قبلی امکان پذیر بوده و در صورت تقاضای فراتر از ظرفیت، مراسم قرعه کشی نیز برگذار می شود.

حتماً ببینید: ویدیوی معرفی دنا پلاس توربو دنده ای در اسب بخار

شرایط فروش دنا پلاس توربو دنده ای و سورن پلاس تیر 1400
شرایط فروش دنا پلاس توربو دنده ای و سورن پلاس تیر ۱۴۰۰

نگاهی به دنا پلاس توربو :

در حال حاضر دنا پلاس توربو دنده ای با پیشرانه TC7 تولید می شود. این پیشرانه ۱.۶۵ لیتری توربو شارژر ۱۵۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان خودرو را به چرخ های جلو می رساند. سانروف ، کروز کنترل ، تهویه اتوماتیک، صندلی های جلوی برقی، نمایشگر لمسی، دوربین دنده عقب، چراغ روشنایی روز، رهیاب ماهواره ای، آینه های تاشو برقی، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، دو کیسه هوا (کیسه های هوای جانبی جلو سفارشی) و… از جمله امکانات تیپ دنده ای دنا پلاس توربو است.

چندی پیش ایران خودرو اعلام کرد که بزودی نسخه جدید دنا پلاس توربو را به بازار عرضه می کند. این نمونه قرار است که به پیشرانه TC7 پلاس و جعبه دنده ۶ سرعته دستی مجهز باشد. ۱۶۳ تا ۱۶۷ اسب بخار قدرت با گشتاور ۲۴۵ نیوتن متر از جمله ویژگی های فنی این نسخه از دنا پلاس است. گفته می شود که احتمالاً این خودرو به امکاناتی نظیر فرمان کمکی برقی ، سامانه کنترل پایداری و… نیز مجهز خواهد شد.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: عرفان حمیدی و حسین دلاور / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.