محدوده قیمت نهایی جیلی آزکارا مشخص شد

محدوده قیمت نهایی جیلی آزکارا
محدوده قیمت نهایی جیلی آزکارا

پس از ارائه کامل مستندات از سوی فردا موتورز به سازمان حمایت، قیمت نهایی جیلی آزکارا در حدود ۲ میلیارد تومان خواهد بود.

مدیران 777 مدیران 777

جیلی آزکارا اولین خودروی وارداتی دو دیفرانسیل بازار ایران خواهد بود که مجهز به پیشرانه ای با تکنولوژی هیبرید خفیف است تا مصرف سوخت کمتری نسبت به دیگر رقبا برایش به همراه داشته باشد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

این خودرو در ششمین سری عرضه سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با قیمت علی الحساب ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون حاضر شد و متقاضیان می توانستند در صورت تمایل آن را در لیست اولویت های خود قرار دهند.

در چند روز گذشته اما خبرهای نادرستی در مورد قیمت نهایی این محصول منتشر شد که قیمت نهایی جیلی آزکارا را حدود ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تعیین می کرد. این در حالی است که قیمت نسخه پایه آزکارا در بازار جهانی حدود ۳۰ هزار دلار است و طبق مستندات ارائه شده از سوی فردا موتورز به سازمان حمایت، بهای نهایی اش با احتساب هزینه های جانبی حدوداً بین ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد تومان برای خریدار تمام خواهد شد.

بیشتر بخوانید : قیمت جیلی آزکارا، اولین وارداتی دو دیفرانسیل، مشخص شد

در نتیجه ثبت نام کنندگان این خودرو بهتر است به شایعات کذب برخی کانال ها فضای مجازی و اخبار جعلی توجه نکنند زیرا با تعرفه های اعمال شده از طرف دولت و قیمت جهانی جیلی آزکارا، امکان ندارد قیمت نهایی اش حدود ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون باشد.

نام خودروقیمت علی الحسابمحدوده قیمت نهایی جیلی آزکارا
جیلی آزکارا۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
۲.۲ امتیاز از ۶۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.