قرعه کشی جشنواره جام جهانی فونیکس انجام شد

قرعه کشی جشنواره جام جهانی فونیکس انجام شد
قرعه کشی جشنواره جام جهانی فونیکس انجام شد

شرکت مدیران خودرو امروز طی مراسمی قرعه کشی جشنواره جام جهانی فونیکس را انجام داد و اسامی برندگان این قرعه کشی اعلام گردید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

اواخر آذر ۱۴۰۰بود که نشان فونیکس به عنوان عرضه کننده محصولات لوکس مدیران خودرو معرفی شد. این نشان عرضه کننده محصولات پرمیوم چری در ایران است و بالاترین رده خودروهای چینی در ایران را به عنوان بازار هدف دنبال می کند. مهر ماه بود که مدیران خودرو جشنواره ای را برای جام جهانی ترتیب داد و بر اساس آن مشتریانی که از ۱۵ مهر تا ۱۵ آبان محصولات فونیکس را خریداری کنند، در قرعه کشی سفر به جام جهانی شرکت داده می شوند. در مراسم امروز مدیرعامل چینی مدیران خودرو یعنی آقای جک لی هم حضور داشت و از چشم انداز آینده نشان فونیکس گفت.

مدیران 777 مدیران 777

فونیکس FX محصولی برای نسل جدید

در این مراسم جکی لی، مدیرعامل مدیران خودرو در مورد شرایط فعلی فونیکس گفت : «تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو در ایران با نشان فونیکس عرضه شدند و استقبال خوبی از جانب مشتریان ایرانی داشتند. فونیکس در تلاش است تجربه ای لذت بخش تر برای مالکین فونیکس رقم بزند. در آینده ای نزدیک زبان طراحی جدید فونیکس با FX به بازار خواهد آمد. عضو جدید خانواده فونیکس تجلی هنر آینده را در تک تک المان هایش دارد. امیدوارم فونیکس FX که محصولی از آینده است بتواند مشتریان جوان ما را شگفت زده کند.» جک لی در ادامه به اهمیت جام جهانی به عنوان یک رویداد مهم ورزشی پرداخت و گفت :«همه مشتاق اند بخشی از این فستیوال بزرگ باشند و امروز فونیکس فرصتی را برای مشتریان فراهم کرده که این هیجان و امکان حمایت از تیم ملی فوتبال ایران را تجربه کنند.» جک لی در ادامه وعده برنامه های جذاب تر برای مشتریان در آینده را دارد.

یک فونیکس تا قطر!

در ادامه مدیران ارشد فونیکس از برنامه های آینده مدیران خودرو برای مدل های این نشان گفتند و به این موضوع اشاره شد که مدیران خودرو در آینده می خواهد سهمی از تولید خودروهای خودران و برقی در ایران داشته باشد. بر اساس آمار ارائه شده توسط مدیر فروش فونیکس، در بازه برگزاری این جشنواره ۲,۱۸۰ مشتری بصورت نقد و اقساط محصولات فونیکس را خریداری کرده اند و در قرعه کشی جشنواره جام جهانی فونیکس شرکت داده شدند. از میان این مشتریان، ۳ نفر به عنوان برندگان خوش شانس این قرعه کشی مشخص شدند. برندگان علاوه بر بلیط رفت و برگشت به قطر، ۷ روز اقامت در هتلی بسیار لوکس و تماشای بازی ایران و آمریکا را در جام جهانی تجربه خواهند کرد.

قرعه کشی جشنواره جام جهانی فونیکس انجام شد

جشنواره جام جهانی مدیران خودرو محدود به برند فونیکس نیست و قرار است ۱۷ آبان ۱۴۰۱ هم طی مراسمی قرعه کشی برای مشتریان برند MVM مدیران خودرو انجام شود.

محمدرضا پاداش

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: علیرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.