شرایط فروش FMC SX5 فردا موتورز با قیمت جدید اعلام شد

شرایط فروش جدید FMC SX5 شرکت خودروسازی فردا با قیمت جدید
شرایط فروش جدید FMC SX5 شرکت خودروسازی فردا با قیمت جدید

فروش جدید کراس اوور FMC SX5 فردا موتورز با تغییر قیمت تمام شده آغاز شد

هم زمان با فروش سدان فردا ۵۱۱ ، شرکت فردا موتورز ( خودروسازی فردا ) دور جدید پیش فروش FMC SX5 را با قیمت قطعی آغاز کرده است. در شرایط فروش جدید این کراس اوور ، قیمت تمام شده برای مشتریان تغییر کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، در شرایط فروش جدید FMC SX5 قیمت مصوب همچنان ۶۲۹ میلیون تومان است. اما پیش از این تخفیف خرید نقدی ۴۰ میلیون تومانی به مشتریان اعطا می شد که حالا مبلغ تخفیف به ۲۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. به عبارت ساده تر مبنای محاسبه قیمت برای مشتریان FMC SX5 در طرح فروش جدید ۶۰۹ میلیون تومان خواهد بود. پیش پرداخت اولیه این طرح فروش ۲۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و ودیعه دوم هم ۱۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است. خودروسازی فردا به مشتریان SX5 سود مشارکت ۱۸ درصد را اعطا می کند و الباقی بهای خودرو را در زمان تحویل از مشتریان دریافت خواهد کرد.

مدیران 777 مدیران 777

در بخشنامه فروش این خودرو که در وبسایت فردا موتورز بارگذاری شده است، اعلام شده که قیمت مصوب با در نظرگیری هزینه شماره گذاری، مالیات بر ارزش افزوده، عوارض، بیمه شخص ثالت و … بوده و هزینه ای از این بابت به قیمت خودرو اضافه نخواهد شد. همچنین در پایان باید یادآور شد که شماره گذاری و تحویل FMC SX5 به مشتریان آغاز شده و دعوت نامه های سری جدید خریداران این کراس اوور مونتاژی هم صادر گردیده است.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی FMC SX5 خودروسازی فردا در اسب بخار به همراه تست شتاب

شرایط فروش جدید FMC SX5 شرکت خودروسازی فردا با قیمت جدید
شرایط فروش جدید FMC SX5 شرکت خودروسازی فردا با قیمت جدید

مشخصات فنی کراس اوور FMC SX5 خودروسازی فردا

کراس اوور FMC SX5 خودروسازی فردا در جایگاه محصولات کلاس C قرار می گیرد و به پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۴A92 میتسوبیشی با فناوری MIVEC مجهز است. این خودرو ۱۲۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۱ نیوتن متر به جعبه دنده اتوماتیک CVT منتقل می کند. این جعبه دنده CVT که نسل سوم گیربکس های پیوسته کمپانی نیسان است، توان پیشرانه را به چرخ های جلوی SX5 می رساند. دو کیسه هوا، سانروف، تریم داخلی دو رنگ چرم، فرمان کمکی برقی ، سامانه کنترل پایداری الکتریکی ، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور نور، سنسور باد لاستیک، کروز کنترل، کامپیوتر سفر، تهویه الکتریکی، رینگ آلومینیومی، سنسور پارک و دوربین عقب، نمایشگر لمسی، اتصال مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو، چراغ روشنایی روز و… از جمله امکانات FMC SX5 است.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.