شرایط فروش جدید فردا 511 اعلام شد – خرداد 1400

شرلیط فروش جدید فردا 511 خودروسازی فردا
شرلیط فروش جدید فردا ۵۱۱ خودروسازی فردا

پس از اتمام ظرفیت فروش فوری سدان ۵۱۱ ، شرکت خودروسازی فردا بخشنامه جدید فروش این محصول را منتشر کرده است.

روز گذشته خودروسازی فردا فروش فوری و ۳۰ روزه سدان ۵۱۱ را آغاز کرد که ظرفیت آن به پایان رسید. حال این شرکت شرایط پیش فروش ۱۲۰ روزه این خودروی جدید را با سود مشارکت و قیمت قطعی اعلام کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، با توجه به استقبال از محصول جدید فردا موتورز در اولین روز فروش،فردا موتورز دومین بخشنامه فروش فردا ۵۱۱ را بر اعلام کرد.
اولین فروش این محصول که همزمان با رونمایی و تولید انبوه آن از دوم خرداد ماه شروع شده بودف در اولین روز با تکمیل ظرفیت همراه شد. به همین دلیل این خودروسازبلافاصله دومین بخشنامه فروش با قیمت قطعی و تحویل ۱۲۰ روزه را آغاز کرد. در شرایط فروش مدتدار سدان ۵۱۱ شرکت خودروسازی فردا اعلام شده است که هزینه هایی مانند شماره گذاری، مالیات بر ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث و … در قیمت ۴۲۹ میلیون تومانی این خودرو لحاظ شده و متقاضیان این خودرو، صرفاً بهای ۴۲۹ میلیون تومان را به حساب شرکت واریز می کنند. تنها تفاوت مرحله دوم در زمان تحویل آن است. در اولین بخشنامه فروش زمان تحویل این سدان جدید ۳۰ روزه بود که در بخشنامه جدید موعد تحویل ۱۲۰ روزه اعلام شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
شرلیط فروش جدید فردا 511 خودروسازی فردا
شرلیط فروش جدید فردا ۵۱۱ خودروسازی فردا

مشخصات فنی و امکانات فردا ۵۱۱ :

سدان فردا ۵۱۱ در جایگاه یک محصول B پلاس قرار می گیرد که این روزها با داخلی سازی ۲۰ درصدی در کارخانه سمنان خودروسازی فردا مونتاژ می شود. با توجه به ابعاد ۵۱۱ و همچنین مشخصات ساختاری آن، می توان این سدان خودروسازی فردا را رقیب اصلی خودروهایی مانند جک J4 ، جیلی GC6 اکسلنت ، پژو ۲۰۷i صندوق دار و… دانست. از سویی در بحث قیمتی فردا ۵۱۱ یکی از رقبای دنا پلاس توربو اتوماتیک، فاو بسترن B30، رنو تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک و… به حساب می آید. اما باید در نظر گرفت که از میان رقبای نام برده، برخی از گزینه ها به خاطر مشکلات مربوط به تحریم از خطوط تولید ایرانی خداحافظی کرده اند و نمونه های صفر کیلومتر این خودروها به سختی در بازار آزاد یافت می شود. در حال حاضر اعلام قیمت ۴۲۹ میلیون تومان برای سدان ۵۱۱ از سوی خودروسازی فردا و همچنین برنامه تحویل ۳۰ روز کاری در بخشنامه اولیه، این امکان را فراهم می کند تا خریداران سدان های کلاس B و B پلاس در بازار آزاد به سراغ فردا ۵۱۱ هم بروند.

مشخصات فنی سدان جدید فردا ۵۱۱ :

فردا ۵۱۱ که FMC 511 هم گفته می شود، خودرویی است که در قالب قراردادهای مشارکتی با یکی از شرکای چینی خودروسازی فردا و با تغییر نشان تجاری و برخی جزئیات فنی، به بازار ایران آمده است. این سدان اقتصادی به پیشرانه ۱۴۸۰ سی سی ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مجهز است که ساختار NVH و سامانه زمان بندی متغییر سوپاپ ها در آن دیده می شود. این پیشرانه که استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دارد و در شرایط بهینه مصرف سوخت ۶٫۲ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را ثبت می کند، ۱۰۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۵ نیوتن متر تولید می نماید و این توان را از طریق جعبه دنده ۵ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های جلو می رساند.

سیستم انتقال قدرت فردا ۵۱۱ دارای ساختار روغن کاری متغییر و یا همان WDCT است. همچنین جعبه فرمان این سدان جدید از نوع کمکی برقی بوده و در رده SEPS ها قرار می گیرد. جرم خالص FMC 511 کمتر از هزار و ۱۰۰ کیلومتر است و در جایگاه یک سدان ۵ نفره حضور دارد.

امکانات رفاهی و ایمنی فردا ۵۱۱ :

محصول جدید خودروسازی فردا در جایگاه یک سدان B پلاس به بازار عرضه می شود. وقتی بحث سدان رده B و B پلاس می شود، به عبارت ساده تر هدف گذاری برای بازار خودروهای اقتصادی است و با وجود قیمت ۴۲۹ میلیون تومانی برای فردا ۵۱۱، باید این سدان جمع و جور را در جایگاه خودروهای اقتصادی و خانوادگی دانست. FMC 511 در بحث ایمنی به ترمزهای دیسکی جلو و کاسه ای عقب مجهز است و ساختار ABS، EBD و BAS در آن وجود دارد. همچنین در کنار دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و پیشگیری از هرزگردی در سدان ۵۱۱ دیده می شود.

سانروف ، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی ، حالت تیپ ترونیک و اسپرت جعبه دنده، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، جلو آمپر دیجیتال و آنالوگ، شیشه ها و آینه های برقی، بازشو درِ صندوق عقب از روی ریموت، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، تهویه الکتریکی دستی با نمایشگر مستقل، بلوتوث، کامپیوتر سفر، چراغ روشنایی روز، سنسور نور و… از جمله امکانات رفاهی فردا ۵۱۱ به حساب می آید.

کاتالوگ و مشخصات فنی فردا FMC 511

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: علیرضا پاداش / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.