یازده محصول جدید کروز رونمایی شد

یازده محصول جدید کروز رونمایی شد
یازده محصول جدید کروز رونمایی شد

گروه قطعه سازی کروز در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو از یازده محصول جدید خود رونمایی کرد. همچنین نمایندگان مجلس، مدیران دولتی، فعالان صنعت خودرو، مدیرعامل ایران خودرو و کارشناسان این حوزه از دستاوردهای جدید کروز در نمایشگاه قطعات دیدن کردند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، به گفته کارشناس طراحی مرکز نوآوری کروز ای سی یو ( ECU ) خودروهای توربو شارژر برای محصولات داخلی خانواده EF و TU از جمله قطعات جدید هستند که به مرحله تولید رسیده اند. این محصولات که قطعاتی استراتژیک برای گروه کروز به شمار می روند، کاملا بومی سازی شده است.
فرزاد صبحی با اشاره به اینکه تمام مراحل طراحی، تولید و توسعه محصول در کروز انجام شده است، ادامه‌داد: « واحد کنترل بدنه کامیونت شیلر، مبدل سرعت کامیون FAW و رادیو پخش سورن پلاس از دیگر قطعات جدید تولید شده در کروز هستند ».
وی اضافه کرد: « در بحث راحتی سرنشین نیز سیستم اچ بک را به کانورتور (DC TO DC) مجهز شده که توانسته است استانداردهای اسکانیا را کسب کند ».
این کارشناس گروه قطعه سازی کروز ادامه داد: « جلو آمپر سه بعدی ساینا و کوییک، کوئل فیدلیتی، اسپویلر دیگنیتی، داشبورد کوییک جدید، دوربین دید در عقب شیلر و پدل شیفتر رانا پلاس از دیگر قطعات جدیدی هستند که به همت متخصصان گروه تولید شده اند ».

صبحی با اشاره به تمرکز گروه قطعه سازی کروز بر شناسایی نیاز بازار و صنعت خودرو افزود طی سال های اخیر بر تولید قطعات الکترونیک به صورت بومی تمرکز شده است و تاکنون دستاوردهای خوبی نیز در این زمینه به دست آمده است که ای سی یو توربو شاژر از جمله آن ها به شمار می روند.
وی با تاکید بر کیفیت و نوآوری محصولات گروه اضافه کرد: « در حال حاضر علاوه بر تامین بخشی از قطعات مورد نیاز گروه بهمن، سایر خودروسازان از جمله سایپا و ایران خودرو نیز از قطعات تولید شده در کروز استفاده می کنند ».
صبحی همچنین با اشاره به فعالیت های مرکز نوآوری این شرکت اظهار کرد: « با توجه به نیاز صنعت، تمام قطعاتی که تولید می شوند، هر سال مجددا ارتقاء پیدا می کنند و بر اساس به روز ترین تکنولوژی و دانش در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند ».

علی طجوزی

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: علیرضا پاداش / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.