تلاش برای رشد نفوذ یکی از قطعه سازان در صنعت خودرو مشهود شد

نفوذ قطعه سازان در صنعت خودرو
نفوذ قطعه سازان در صنعت خودرو

خبرهای رسیده از منابع آگاه حاکی از آن است که یکی از قطعه سازان کشور سعی دارد تا تغییرات مدیریتی جدید در صنعت خودرو را به نفع خود تمام کند و نفوذ بیشتری را در این حوزه اقتصاد به دست آورد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، با نزدیک شدن به سال جدید و از سویی پایان دولت، حواشی زیادی پیرامون تغییر مدیران خودرویی کشور پدید آمده و در این میان شاهد هستیم که برخی گروه ها سعی دارند تا در این میان بیشترین منافع را به سمت خود بکشانند. حال در این میان با برگزاری جلسه هیئت مدیره یکی از خودروسازان، صحبت هایی برای تغییرات جدید در ساختار این گروه صنعتی پدید آمده است. در همین راستا شاهد هستیم که برخی گروه های فعال در صنعت خودرو سعی دارند تا این تغییرات را به نفع خود تمام کنند و در این میان، یکی از قطعه سازان به دنبال ایجاد تغییرات باب میل خود و ارتقای نفوذش در صنعت خودرو است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

البته با پیگیری های انجام شده از سوی خبرنگار اسب بخار ، هنوز اتفاق رسمی رقم نخورده و فعلا صحبت های ضد و نقیضی به میان آمده است. اما آن چه که قطعی به نظر می رسد، تلاش یکی از قطعه سازان کشور برای ایجاد جو مناسب به نفع خود است و می خواهد این بار هم در پی این تغییرات، نفوذ خود در صنعت خودرو را افزایش دهد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.