شرایط فروش فوری ب ام و 730i با قیمت قطعی – آذر 1401

شرایط فروش فوری ب ام و 730i با قیمت قطعی - آذر 1401
شرایط فروش فوری ب ام و ۷۳۰i با قیمت قطعی – آذر ۱۴۰۱

شرکت پرشیا خودرو به تازگی شرایط فروش فوری را برای نسخه ۷۳۰i ب ام و سری ۷ منتشر کرده و مشتریان می توانند مدل های ۲۰۱۷ از این خودرو را با قیمت قطعی و تحویل ۳۰ روزه خریداری کنند.

مدیران 777 مدیران 777

پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خودروهای ب ام و و مینی در ایران به تازگی شرایط فروش خودروهای سری ۷ را آغاز کرده و خودروهای صفر کیلومتر این نشان را به تعداد محدود به فروش می رساند. یکی از خودروهایی که پرشیا خودرو در این طرح ارائه می دهد، ب ام و ۷۳۰i مدل ۲۰۱۷ است که با گارانتی ۱ ساله و با قابلیت اقرار به غیر و تحویل ۳۰ روز کاری به فروش می رسند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

جزئیات شرایط فروش ب ام و ۷۳۰i

خودروهایی که قرار است توسط ب ام و به فروش برسند در واقع همان خودروهایی هستند که در گمرک بودند و بوسیله مزایده به این شرکت رسیدند. شرکت پرشیا خودرو با توجه به اینکه خودروها مدت ها در گمرک بوده اند، آن ها را اورهال و آماده فروش کرده است. این اورهال شامل تعویض قطعات مصرفی، بروز رسانی های نرم افزاری و احیای رنگ بدنه بوده و قرار است تیپ های مختلف ب ام و سری ۷ در بازه قیمتی ۹ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان تا ۱۲ میلیارد و ۵۹۰. میلیون تومان به فروش برسند و رنگ های سفید، مشکی، سنگاپور گری و کربن بلک برای این خودرو قابل سفارش است. مشتریان می توانند با مراجعه به شوروم مرکزی پرشیاخودرو این خودرو ها را از نزدیک ببینند و تریم ها مختلف آن را برای انتخاب با هم مقایسه کنند.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی ب ام و ۷۳۰i در اسب بخار

شرایط فروش فوری ب ام و 730i با قیمت قطعی - آذر 1401
شرایط فروش فوری ب ام و ۷۳۰i با قیمت قطعی – آذر ۱۴۰۱

نکته مهم این است که در آیین نامه جدید واردات سقف قیمتی ۲۰ هزار یورو برای واردات در نظر گرفته شده است و این یعنی در واردات جدید خبری از سدان های فولسایز لوکس نیست. به عبارت دیگر قرار نیست فعلا خودروهای لوکس و VIP به بازار ما بیایند و فعلا لوکس ترین سدان فولسایز صفر در بازار ایران ب ام و سری ۷ است. انتظار می رود با بسته بودن واردات این نوع خودروها و افزایش نرخ ارز، باز هم افزایش قیمت را برای این خودروها داشته باشیم و همین باعث شده تا خرید ب ام و های سری ۷ به نوعی سرمایه گذاری خودرویی در بازار امروز ما بدل شود.

مشخصات فنی و امکانات ۷۳۰i مدل ۲۰۱۷

ب ام و ۷۳۰i مدل ۲۰۱۷ مجهز به پیشرانه ۲ لیتر تویین توربو است که توان تولید نهیات قدرت ۲۵۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۵۸ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک ZF به چرخ های عقب منتقل می شود. سری ۷ لوکس ترین سدان صفر کیلومتر بازار ایران است که به امکانات جذابی مثل کروز کنترل تطبیقی، گرمکن و سردکن صندلی ها، ماساژور صندلی ها، رادار نقطه کور، رانندگی نیمه خودران، رادار خطی، زیرپایی برقی، سقف پانورامیک، سیستم تنظیم ارتفاع، فرمان پذیری چرخ های عقب، اتوپارک، وکیوم در، جلوپنجره هوشمند، هدآپ، جِستچِر کنترل، تبلت ردیف عقب و… مجهز است.

۳.۳ امتیاز از ۱۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.