چهار نسل از آئودی RS4 در درگی خانوادگی + ویدیو

چهار نسل از آئودی RS4 در درگی خانوادگی + ویدیو
هنگامی که واژه ” استیشن واگن ” را می شنوید چه چیز در ذهن شما تداعی می شود؟ بی شک آئودی RS4 یا آئودی RS6 به ذهن تان خواهد رسید. در واقع این دو خودرو هستند که این دسته خودرویی را امروز برای علاقه مندان جذاب کرده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

حالا می توانید درک کنید چرا ما آن قدر برای این مسابقه درگ هیجان زده هستیم. این مسابقه از سوی ” CarWow ” ترتیب داده شده است و چهار نسل از خودروی استیشن واگن RS4 در مقابل یکدیگر صف آرایی کرده اند. در حقیقت قدیمی ترین عضو خانواده یعنی RS2 Avant یک RS4 نیست اما جد ایدیولوژیکی تمام واگن های سریع مدرن است. شایان ذکر است که اتاق نسل B8 خودروی RS4 که بین سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ به تولید می رسید، در بین شرکت کنندگان قرار ندارد.
پس ما این جا RS2 Avant و B5 RS4 و B7 RS4 و B9 RS4 را داریم. همه آن ها فوق العاده به نظر می رسند و صادقانه بگویم نمی شود تصمیم گرفت کدام را بیش تر دوست داریم.
نسل های قدیمی را ببینید، به خصوص RS2 و نسل نخست RS4 بی نظیرند اما شکی نیست که نسل جدید RS4 یک غول دوست داشتنی است. موتور ۲.۹ لیتری و ۲ توربو V6 این خودرو با یک جعبه دنده ۸ دنده تک کلاچه و اتوماتیک هماهنگ شده و گویی ترکیبی از بهشت استیشن واگن ها است.
نسل B9 برتری قابل توجه ای در زمینه قدرت و بهره وری جعبه دنده در اختیار دارد. این برتری باعث پیروزی در مسابقه خواهد شد، اما شگفتی واقعی از دومین نسل این خودرو سر می زند که در اولین دور مسابقه، جایگاه دوم را برای خود به دست می آورد. در دور دوم این خودرو جایگاه خود را با B7 RS4 عوض می‌کند اما فاصله بین این دو حداقل است، یعنی تنها ۰.۱ ثانیه.
اگر طرف دار خودروی ۵ سیلندر توربو باشید، یا طرف دار V6 و حتا خودروهای تنفس طبیعی، این خودروها فوق العاده هستند پس تصمیم گیری درباره باحال ترین خودرو را به شما می سپاریم.

مدیران 777 مدیران 777

سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.