پژو ۲۰۸ جدید چه تغییرهایی کرده است؟

پژو 208 جدید چه تغییرهایی کرده است؟
هر زمان که نسل جدید خودرویی معرفی می شود همگان مشتاق آن اند که تغییرهای اصلی مدل جدید را با نسل قبلی مقایسه کنند. البته همواره انتظار می رود این تغییرها، به ظاهر محدود نباشند و در توانایی ها و ویژگی های خودرو نیز اتفاق های هیجان انگیزی رخ دهد. حال آن طور که از تصویرهای اینترنتی بر می آید، پژو ۲۰۸ جدید، ترکیبی نو از تجربه ها و فن آوری های خودروسازی فرانسه است که در هر گوشه از آن، دنیایی ناشناخته نهفته است.
پژو 208 جدید چه تغییرهایی کرده است؟

مدیران 777 مدیران 777

پژو عادت دارد با گذار به نسل های جدید، چهار چوب اتاق و پروفیل کناری بدنه را به کلی دگرگون کند و ۲۰۸ جدیدی که در ماه آینده در جریان نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی می شود، نقطه اوج نمایش این عادت پژو است. خودرویی نو که در نمای جلو و عقب، ۱۸۰ درجه تغییر کرده است. حالت کلی بدنه و شخصیت جدید خودرو چیزی است که پیش از این، هرگز در نسل های پیشین ۲۰۸ دیده نشده بود. در نمای جلو، جلوپنجره اسپرت شش ضلعی، اکنون بزرگ تر از پیش شده و به خودرو شخصیت بخشیده است. این جلوپنجره از اطراف به چراغ های LED “پنجه مانند” متصل شده است. خطوط جدید طراحی شده روی کاپوت هم از نقاط قوت طراحی نمای بیرونی نسل جدید ۲۰۸ به حساب می آیند.
پژو 208 جدید چه تغییرهایی کرده است؟
۲۰۸ اکنون به لطف نقاب جدیدی که بر صورت دارد، کوتاه تر و پهن تر به نظر می رسد. در نمای عقب، خطوطی که پیش از این به نظر می رسید کشیدگی آن ها به سمت جاده امتداد یافته است، اینک با ظاهری یک پارچه و آراسته تر طراحی شده اند. چراغ های عقب به طور کامل از نو شکل گرفته اند و لوگوی پژو نیز اکنون با نام لاتین پژو تزیین شده است. در نمای کناری، دگرگونی همچنان به طور وسیعی ادامه دارد. گل گیرهای حجیم سعی بر القای شخصیتی خشن از ۲۰۸ جدید را در ذهن بیینده دارند. ۲۰۸ جدید از سیستم ۳D i-Cockpit بهره می برد که بنا به سفارش مشتریان با نمایش گر ۷٫۰ یا ۱۰٫۰ اینچی عرضه می گردد. فرمان چند منظوره خودرو نیز بخش مهمی از وظایف این سیستم را بر عهده دارد. افزون بر این ها، سیستم هدآپ دیسپلی و صفحه لمسی کنترل تجهیزات نیز روی خودرو قرار گرفته است.
پژو 208 جدید چه تغییرهایی کرده است؟
۲۰۸ جدید از تابستان پیش رو وارد بازار می شود. پیشرانه های پیشنهادی برای این هاچ بک جدید، بنزینی، دیزل و الکتریکی است. همچنین مدل های GT و GT Line نیز کماکان در این نسل در فهرست فروش قرار دارند.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.