وزیر صنعت: قراردادهای پیش فروش خودرو بازنگری می شود

وزیر صنعت: قراردادهای پیش فروش خودرو بازنگری می شود

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان موظف به بازنگری در قراردادهای پیش فروش خودرو شده است.

مدیران 777 مدیران 777

رضا رحمانی، با اعلام این خبر گفت: بازنگری در قراردادهای پیش فروش خودرو مربوط به پیش فروش هایی است که در حال حاضر از سوی شرکت های خودروسازی انجام می شود.

به گزارش پرشین خودرو وی اضافه کرد: قراردادهای پیش فروش خودرو یا دیگر قراردادهای موجود در صنعت خودرو باید مطابق قوانین و دستورالعمل ها تنظیم شود و وزارت صنعت تاکید دارد که قراردادها به گونه ای تنظیم شود که حقوق مصرف کنندگان پایمال نشود.وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه خودروسازان موظف به حفظ حقوق مصرف کنندگان هستند، در خصوص برخی تغییرات در قیمت خودروهای پیش فروش شده اظهار داشت: شرکت های خودروسازی و واردکننده موظف به وفاداری در عهد و پیمان های خود هستند و این مسئله فقط منحصر به مباحث خودرو نیست.

رحمانی در پایان با تاکید بر اینکه در مقابل تمامی خودروسازان نسبت به حقوق مردم متعهد هستیم، خاطرنشان کرد: دستورالعمل های زمانی و قیمت باید عمل شود. بنابراین تمام خودروسازان موظف به حفظ حقوق مصرف کننده هستند و از مردم خواهش دارم به خودروسازان اعتماد کنند و به آنها فرصت دهند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.