نسخه جدید پژو ۲۰۷i در بازار آزاد قیمت گذاری شد – فروردین ۹۹

پژو 207i پانورامیک

در شرایطی که بازار خودرو رکود بی سابقه ای را تجربه می کند و نهادهای نظارتی ثابت نموده اند که توان کافی برای کنترل قیمت ها را ندارند، نسخه جدید پژو ۲۰۷i هاچ بک پا به بازار گذشته و حال توسط دلالان قیمت گذاری شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ در هفته های پایانی سال گذشته تولید پژو ۲۰۷i هاچ بک در نسخه ای جدید آغاز شد و در اصل نمونه جدید جایگزین نسخه اتوماتیک این هاچ بک اقتصادی گردید. نمونه جدید پژو ۲۰۷i اتوماتیک هاچ بک مانند ۲۰۷i صندوقدار فاقد سامانه هیدرولیک فرمان بوده و سیستم EPS یا همان فرمان کمکی برقی جایگزین آن شده است.

شرکت ایران خودرو قیمت رسمی پژو ۲۰۷i اتوماتیک فرمان برقی را در سال گذشته ۱۱۵ میلیون و ۲۹۴ هزار تومان اعلام کرده بود. حال شاهد آن هستیم که گروه های فشار در بازار خودرو و دلالان تصمیم گیر در این حوزه اقتصادی، با آغاز ورود این نسخه از ۲۰۷i قیمت گذاری آن را انجام داده اند. البته باید گفت که حضور ۲۰۷i با فرمان برقی از اواخر سال گذشته به صورت انبوه آغاز شده بود و حال حضور این خودرو با تحویل نسخه های ۱۳۹۹ در بازار آزاد پر رنگ تر شده است.

پژو ۲۰۷i اتوماتیک با فرمان برقی قیمتی حدود ۲۲۳ میلیون تومان را با مدل ۱۳۹۸ دارد. همچنین نسخه ۱۳۹۹ آن تا ۲۳۶ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. البته در این میان برخی دلالان و واسطه ها سعی دارند تا قیمت این خودرو را با آگهی های مختلف به فراتر از ۲۵۰ میلیون تومان هدایت کنند.

نسخه دنده ای پژو ۲۰۷i هاچ بک با فرمان برقی عرضه می شود؟

پیش از این ایران خودرو اعلام کرده بود که در سال ۱۳۹۹، خانواده پژو ۲۰۷i در تمام نمونه ها به فرمان کمکی برقی مجهز خواهد شد. در حال حاضر تولید تمام نمونه های اتوماتیک ۲۰۷i هاچ بک با فرمان EPS انجام می شود و چند وقتی است که نسخه های دنده ای هم به این ویژگی مجهز شده اند. اما تحویل نمونه های فرمان برقی پژو ۲۰۷i دنده ای هاچ بک مانند نمونه اتوماتیک همه گیر و گسترده نیست و فعلا به صورت مقطعی نسخه دنده ای این هاچ بک به فرمان کمکی برقی مجهز شده است.

در حال حاضر پژو ۲۰۷i دنده ای با فرمان کمکی برقی با توجه به رنگ (سفید یا غیر سفید) در مدل ۱۳۹۹ با قیمت ۱۷۲ میلیون تومان برای فروش در بازار حضور دارد. نسخه های فاقد این آپشن که به فرمان هیدرولیک سابق مجهز هستند، قیمتی در بازه ۱۶۴ تا ۱۶۸ میلیون تومان را دارند. هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت مصوب و کارخانه ای نسخه دنده ای پژو ۲۰۷i با فرمان برقی در دسترس نیست.

لازم به ذکر است که هنوز نسخه سقف پانورامیک (سقف شیشه ای) پژو ۲۰۷i به بازار نیامده و عکس اول جنبه تزیینی دارد.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.