معرفی 10 خودروی کانورتیبل به صرفه

معرفی 10 خودروی کانورتیبل به صرفه
بیش تر مردم خودروهای کانورتیبل را خودروهایی جذاب و البته گران قیمت می دانند و همین موضوع باعث می شود خریداران خودرو هرگز به گزینه های کانورتیبل فکر نکنند و سراغ خودروهای دیگری بروند. اما ما در این متن ۱۰ خودروی کانورتیبل را برای شما در نظر گرفتیم که خرید آن ها حتی با توان مالی متوسط امکان پذیر است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

۱-بی ام و ۲۳۰i کانورتیبل
قیمت : ۴۰۷۵۰ دلار
معرفی 10 خودروی کانورتیبل به صرفه
خودروهای بی ام و در هرکلاسی چندان ارزان قیمت نیستند اما اگر بخواهیم یک بی ام و کانورتیبل و به صرفه داشته باشیم بدون شک مدل ۲۳۰i کانورتیبل می تواند بهترین انتخاب باشد. در این خودرو سیستم دیفرانسیل عقب داینامیک، حس یک رانندگی اسپرت را به خوبی منتقل می کند. حتی با نسخه پایه ۲۴۸ اسب بخاری این مدل، شتاب صفر تا صد ۵.۶ ثانیه ای را تجربه می کنید و مصرف سوخت این خودرو هم تا حد زیادی اقتصادی است. البته برای داشتن آپشن های بیش تر در این خودرو باید هزینه های زیادی را پرداخت کنید اما برای مثال تنها با ۵۰۰ دلار بیش تر پکیج دستیار راننده بی ام و در دسترس است و این آپشن ارزش هزینه کردن را دارد. برای داشتن نسخه کانورتیبل این خودرو مبلغ پرداختی ۵۸۰۰ دلار بیش تر از نسخه معمولی است.

۲-شورلت کامارو کانورتیبل
قیمت : ۳۲۹۰۰ دلار
معرفی 10 خودروی کانورتیبل به صرفه
بدون شک کامارو در هر نسخه ای یکی از خودروهای جذاب آمریکایی بازار است و یک سقف باز شونده می تواند به جذابیت های آن بیافزاید. هرکس آرزوی داشتن مدل V8 و پرسر و صدای کامارو را دارد اما برای کسانی که توان خرید نسخه پرقدرت کامارو را ندارند نسخه ۲ لیتری توربوشارژ با توان۲۷۵ اسب بخار می تواند جذاب باشد. حتی اگر این نسخه برای شما راضی کننده نیست می توانید با پرداخت ۱۴۹۵ دلار بیش تر، نسخه ۳۳۵ اسب بخار کامارو که مجهز به موتور ۳ لیتری V6 است را خریداری کنید. دوربین عقب و صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی به صورت استاندارد در این خودرو قرار دارد و برای داشتن نسخه کانورتیبل آن، مبلغ پرداختی ۶۰۰۰ دلار بیش تر از نسخه معمولی است.

۳-فورد موستانگ کانورتیبل
قیمت : ۳۱۱۸۰ دلار
معرفی 10 خودروی کانورتیبل به صرفه
فورد موستانگ کانورتیبل با موتور ۲.۳ لیتری توربو شارژ و اکوبوست فورد یکی از کانورتیبل های به صرفه فهرست ما است. قدرت ۳۱۰ اسب بخاری این ماشین حس یک اسپرت قدرتمند را منتقل می کند. افزون بر آن این روزها تیونر ها می توانند موتور این خودرو را تا حد زیادی قوی تر کنند. برای داشتن نسخه کانورتیبل این خودرو، مبلغ پرداختی ۵۵۰۰ دلار بیش تر از نسخه معمولی است.

۴-مزدا MX-5 میاتا
قیمت : ۲۵۲۹۵ دلار
معرفی 10 خودروی کانورتیبل به صرفه
اگر یک رودستر واقعی و ارزان قیمت می خواهید مزدا MX-5 میاتا بهترین گزینه است. ممکن است میزان قدرت و عدد اسب بخار این خودرو به نظر جالب نرسد اما وزن پایین این ماشین باعث می شود مزدا MX-5 میاتا حتی با موتوری ۲ لیتری و ۱۵۵ اسب بخار قدرت، عملکرد خوبی را به ثبت برساند. تیپ اسپرت این خودرو، ارزان ترین نسخه آن است که چراغ های جلوی ال ای دی و یک صفحه نمایش ۷ اینچی و لمسی به صورت استاندارد در این خودرو قرار دارند. گفتنی است برای داشتن تیپ کلاب مزدا MX-5 میاتا با سیستم تعلیق اسپرت باید مبلغ ۳۸۶۰ دلار بیش تر پرداخت کنید.

۵-فیات ۱۲۴ اسپایدر
قیمت : ۲۴۹۹۵ دلار
معرفی 10 خودروی کانورتیبل به صرفه
بسیاری از علاقه مندان خودرو فکر می کنند که این خودرو همان مزدا MX-5 میاتا با نشان فیات است اما باید بدانید که فیات ۱۲۴ اسپایدر تفاوت های بسیاری با مزدا MX-5 میاتا دارد. طراحی این خودرو به صورت جداگانه و به سبک ایتالیایی انجام شده و موتور توربوشارژ کمپانی فیات زیر کاپوت ۱۲۴ اسپایدر قرار گرفته است. تیپ کلاسیکای این خودرو، ۱۶۰ اسب بخار قدرت دارد که این قدرت از موتور ۱.۴ لیتری توربوشارژ به وسیله گیربکس ۶ دنده ای به چرخ ها منتقل می شود. البته برای داشتن تیپ های Lusso و Abarth باید هزینه های بیش تری پرداخت کرد اما مدل پایه فیات ۱۲۴ اسپایدر قابل قبول و به صرفه است.

۶-فولکس واگن بیتل
قیمت : ۲۵۴۴۰ دلار
معرفی 10 خودروی کانورتیبل به صرفه
شاید در بازار جهانی، بیتل محبوبیت زیادی در مقایسه با خودرویی مثل مینی نداشته باشد اما این مدل از فولکس واگن به مرور تکامل یافته و اکنون جزء محبوب های جهان پسند به شمار می رود. تنها موتور مورد استفاده در این خودرو ۲ لیتری توربوشارژ است که توان تولید ۱۷۴ اسب بخار قدرت را دارد و نیرو به وسیله گیربکس ۶ دنده ای اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود.

۷-مینی کوپر کانورتیبل
قیمت : ۲۵۹۵۰ دلار
معرفی 10 خودروی کانورتیبل به صرفه
اگر به دنبال ترکیبی از رانندگی رضایت بخش، خودروی سفارشی سازی شده و فضای مناسب تنها برای دو نفر هستید، مینی کوپر کانورتیبل انتخاب مناسبی است. مدل پایه مینی کوپر کانورتیبل ۱۳۴ اسب بخار قدرت دارد که این قدرت توسط موتور ۱.۵ لیتری تولید می شود و برای داشتن نسخه کانورتیبل این خودرو، مبلغ پرداختی ۵۰۰۰ دلار بیش تر از نسخه معمولی است.

۸-جیپ رانگلر JK
قیمت : ۲۴۵۹۰ دلار
معرفی 10 خودروی کانورتیبل به صرفه
نسخه پیشین این خودرو هنوز توسط برخی فروشنده ها به فروش می رسد و خرید آن به صرفه است. شاید در نگاه اول این خودرو خیلی جذاب به نظر نرسد اما یکی از مدل های زیبای جیپ به حساب
می آید. قدرت ۲۸۵ اسب بخاری از موتور ۳.۶ لیتری و V6 به همراه سیستم دو دیفرانسیل مخصوص جیپ، جذابیت را برای شما به ارمغان می آورد و فضای داخلی قابل شست و شو باعث می شود این ماشین، مناسب هر ماجراجویی باشد. گفتنی است که نسخه جدید جیپ رانگلر JK حدود ۳۵۰۰ دلار گران تر است.

۹-اسمارت فورتو کابریو
قیمت : ۲۵۳۹۰ دلار
معرفی 10 خودروی کانورتیبل به صرفه
شاید اسمارت یک ماشین کوچک شهری باشد و نسخه های برقی آن گزینه مناسبی برای مسافت های کوتاه شهری اما نسخه برقی کابریوی این خودرو با مواد داخلی خوب و پیشرفته به همراه موتور ۸۰ اسب بخاری در مسافت ۱۶۴ کیلومتر با هر بار شارژ می تواند رانندگی شهری شما را جذاب تر هم بکند.

۱۰-فیات ۵۰۰c
قیمت : ۱۶۴۹۰ دلار
معرفی 10 خودروی کانورتیبل به صرفه
آخرین خودروی فهرست ما باز هم یک خودروی آفرود شهری است و مطمئن باشید که این سطح از امکانات و شخصی سازی در یک ماشین با این قیمت، فوق العاده است. در تیپ Pop این خودرو ۱۰۱ اسب بخار خروجی از یک موتور ۱.۴ لیتری خواهیم داشت. همچنین صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی به همراه قابلیت های شخصی سازی دیگر در بیرون و درون خودرو آن را جذاب تر می کند.

با بررسی قیمت کانورتیبل های این فهرست، متوجه می شویم برای خرید یک نسخه کانورتیبل، حدود ۱۵ درصد افزایش قیمت خواهیم داشت که برای لذت بردن از رانندگی و داشتن یک ماشین جداب جدید رقم بالایی نیست.

گروه مستند اسب بخار
محمدرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.