فولکس واگن T-Roc کابریولت سال ۲۰۲۰ می آید

فولکس واگن T-Roc کابریولت سال ۲۰۲۰ می آید
خودروسازان همه کار می‌کنند که در بازار داغ و شلوغ کراس اورها و شاسی بلندها حضور داشته باشند. با کلی مدل جدید که هرساله به بازار روانه می‌شوند و کلی آپشن جدید که در دسترس خریداران قرار دارند. پس نباید تعجب کرد که خودروی جدید و تازه وارد فولکس واگن یعنی T-Roc سقف خود را از دست بدهد!!! همه‌ی این‌ها فقط برای ایجاد تنوع.
آخرین رندر از Automedia آنقدر هم تعجب برانگیز نیست. این خودرو شبیه به کراس اوری دو در و کروک است. اگر مردم خودروهای کروک بر پایه سدان را نمی خرند، خوب شاید این یکی را بخرند! در ضمن رنگ نارنجی T-Roc هم ظاهری جذاب به آن بخشیده.
به هر حال کار سختی ست که بین T-Roc و باقی شاسی بلندهای کروک مقایسه ای انجام ندهیم. نیسان مورانو CrossCabriolet و لندروور رنج روور Evoque Convertible هر دو یا وجود داشته یا وجود دارند. پس باید پول خوبی در این بازار وجود داشته باشد. این خودرو ساز قرار است هشتاد میلیون یورو صرف سرمایه گذاری روی این پروژه برای T-Roc کروک انجام دهد و آن را به تولید انبوه برساند، رقمی معادل ۱۰۰ میلیون دلار آمریکا. این محصول در سایت Osnabrück فولکس تولید خواهد شد.


خوشبختانه، در مدل T-Roc از مشکلاتی که دیگر شاسی بلندهای کروک از آنها رنج می‌برند خبری نیست. وجود یک سقف جمع شونده معمولاً فضای با ارزشی از صندوق بار را اشغال می‌کند و این امر باعث می‌شود فضای پا برای سرنشینان عقب محدود شود و ورود و خروج آنها با مشکل مواجه شود. شاید T-Roc هم از این مشکلات داشته باشد اما شاید فولکس واگن چیزی میداند که ما نمی‌دانیم!
این خودرو در بازار خودرویی جدید محسوب می‌شود و باید جایی برای خود دست‌وپا کند. آیا این ویژگی خاص به این کراس اور کمک خواهد کرد تا توجه مشتریان را جلب کند؟
سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.