ظاهری کلاسیک و باطنی مدرن؛ نگاهی به فورد برانکوی تمام الکتریکی + ویدیو

ظاهری کلاسیک و باطنی مدرن؛ نگاهی به فورد برانکوی تمام الکتریکی + ویدیو
شرکت “Zero Labs Automotive” برنامه های خود برای تولید دوباره “فورد برانکو” را رسانه ای کرده است. خودرویی که ظاهری قدیمی دارد اما تمام برقی و مدرن خواهد بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با توجه به اطلاعات و ویدیوی منتشر شده در کانال یوتیوب این شرکت، موضوع فقط قرار دادن یک موتور برقی برای این خودرو نیست بلکه فورد برانکوی تمام برقی، قرار است یک خودروی لوکس مناسب آفرود باشد. یعنی در اتاق این خودرو چوب طبیعی را برای تزیینات خواهیم داشت و امکان استفاده از تجهیزاتی مدرن در آن فراهم می شود.
ظاهری کلاسیک و باطنی مدرن؛ نگاهی به فورد برانکوی تمام الکتریکی + ویدیو


این کمپانی قصد دارد تنها ۱۵۰ دستگاه از این خودرو را تولید کند و امکان رزرو خرید برای مشتریان از همین حالا فراهم است. فورد برانکوی برقی، ۳۶۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت و با هر بار شارژ این خودرو می توان ۳۰۶ کیلومتر مسیر را پیمود. اما نکته جالب در مورد این خودرو آن است که بر اساس اطلاعات منتشر شده، این خودرو جعبه دنده ای ۵ دنده و دستی خواهد داشت. این در حالی است که آن چه ما در بیش تر خودروهای برقی تا امروز دیده ایم وجود یک سرعت پیش رونده و مستمر در آن ها بوده اما شاید برای حفظ قابلیت های آفرودی در این خودرو، وجود دنده های مختلف برای انتقال نیرو لازم دیده شده تا این خودرو بتواند مسیرهای آفرودی را به راحتی پشت سر بگذارد. همچنین وجود دنده، کار را در ساخت خودرو نیز ساده تر می کند زیرا برای تولید خودرویی که بدون نیاز به جعبه دنده حرکت می کند، پیچیدگی های زیادی در بحث طراحی دیفرانسیل وجود خواهد داشت.
ظاهری کلاسیک و باطنی مدرن؛ نگاهی به فورد برانکوی تمام الکتریکی + ویدیو
برای این که با این خودرو بهترین آفرود را تجربه کنید، کمک فنرهای قابل تنظیم وجود دارد و ترمزهای Brembo با ۶ پیستون بهترین عملکرد را برای این خودرو تأمین می کنند.
با این که نمای بیرونی این خودرو با فورد برانکوی کلاسیک هیچ تفاوتی ندارد اما درون این خودرو قطعه هایی از جنس فیبر کربن دیده می شود، همچنین قطعه های چوبی با انتخاب های چوب گردو و بامبو قابل سفارش هستند و با این که پشت آمپر و دیگر امکانات این خودرو همان ظاهر کلاسیک را دارند اما همه آن ها به صورت دیجیتال و مدرن کار می کنند.
گفتنی است رزرو خرید برای این خودرو باز شده است اما قیمت قطعی خودرو هنوز از سوی کمپانی اعلام نشده و باید دید چه قیمتی برای این خودروی خاص در نظر گرفته می شود.

محمدرضا پاداش
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.