شورولت کامارو SS با فیس لیفت ۲۰۲۰ معرفی شد

شورولت کامارو SS با فیس لیفت 2020 معرفی شد
“شورولت کامارو” ۲۰۲۰ با تغییرهای جزیی در ظاهر برای مدل های SS، از راه رسید. این فیس لیفت به یقین می تواند نظر مخالفان نسل جدید این خودرو را هم به خود جلب کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

نسخه LT1 نیز به زودی برای افزودن مدل ۸ سیلندر به خانواده کامارو ۲۰۲۰، به خط تولید آن اضافه می گردد. البته این نسخه، مخصوص کسانی است که به دنبال پیشرانه ۸ سیلندر هستند اما نمی خواهند مدل SS را انتخاب کنند! کاماروهای جدید از پاییز ۲۰۱۹ آماده فروش می شوند.
بیش تر مانور طراحی در نسخه SS، در جلوپنجره جدید آن خلاصه شده است. این جلوپنجره با الهام از سدان ها و کراس اوورهای جدید کمپانی “شورولت” طراحی شده است. فرم جدید جلوپنجره کامارو، خشونتی دو چندان و ابهت زیاد را برای این ماسل کار قدیمی به ارمغان آورده است، جلوپنجره ای که به سرعت از نمونه های مفهومی اولیه به نسخه های تولید انبوه راه پیدا کرد.

شورولت کامارو SS با فیس لیفت 2020 معرفی شد
تریم LT1 کاماروی جدید همچنان از پیشرانه ۶٫۲ لیتری ۸ سیلندر تغذیه می کند. پیشرانه ای که ۴۵۵ اسب بخار (۳۳۹ کیلووات) قدرت را به تولید می رساند. ناگفته نماند که در مدل های SS، هود بیرون زده از کاپوت باعث ایجاد تمایز شده است. شورولت هنوز از قیمت های دقیق خانواده کامارو ۲۰۲۰ پرده برداری نکرده، اما گمانه زنی ها حاکی از این هستند که بهای رسمی LT1، از ۳۴٫۹۹۵ دلار (با احتساب مالیات) آغاز می شود. برای مقایسه، بد نیست بدانید شورولت کامارو SS 2019 با قیمت پایه ۳۷٫۹۹۵ دلاری به فروش می رسید. خریداران می توانند کامارو ۲۰۲۰ را با جعبه دنده ۶ دنده دستی یا ۱۰ دنده اتوماتیک سفارش دهند. همچنین SS 2020 همچون گذشته در دو تیپ کوپه و کانور تیبل عرضه خواهد شد.
شورولت کامارو SS با فیس لیفت 2020 معرفی شد
کامارو LT نیز با پیشرانه ۳٫۶ لیتری ۶ سیلندر در فهرست فروش کمپانی قرار دارد. البته این مدل با یک به روز رسانی اساسی همراه شده است که جعبه دنده ۱۰ دنده خودکار جدیدی را شامل می شود. خط تولید کامارو ۲۰۲۰ با آپشن های جدیدی به راه افتاده است! به عنوان مثال، رنگ “سبز رالی” به عنوان یکی از جدیدترین رنگ های بدنه، برای کامارو ۲۰۲۰ قابل سفارش خواهد بود. همچنین طرح های جدید رینگ و لاستیک و قابلیت سفارش کالیپرهای ترمز در دو رنگ نارنجی و قرمز، از دیگر آپشن های جدید خط تولید کامارو هستند.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.