خودروی جدید “جیمز باند” معرفی شد

خودروی جدید "جیمز باند" معرفی شد
سری جدید فیلم محبوب “جیمز باند” در دست تهیه است. ما بر پایه خبرهای قبلی که شنیده بودیم، انتظار داشتیم این بار مأمور مخفی خوش تیپ را سوار بر یک آستون مارتین الکتریکی ببینیم!

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

فیلم برداری این پروژه از هفته پیش آغاز شده است و سرانجام بازیگر نقش باند (Daniel Craig) پشت فرمان دیده شد. اما آن چه تعجب آور به نظر می رسید، خودروی جدید باند بود که این بار نه یک آستون پاک، بلکه خودرویی با ویژگی های متناقض با آن است!
جیمز باند در فیلم جدیدش با یک “لندروور” سری سوم با سقف بازشو، رانندگی می کند! خلاصه داستان قسمت بیست و پنجم به این شکل است که باند در حال لذت بردن از دوران بازنشستگی خود در جاماییکا است، جایی که تصویر برداری این فیلم انجام گرفته است و ما نمی دانیم چه گونه لندروور قدیمی با روند کلی داستان، تناسب پیدا می کند!
خودروی جدید "جیمز باند" معرفی شد
کمپانی بریتانیایی لندروور نیز به طور رسمی تایید کرده است که در فرآیند تولید فیلم جدید جیمز باند، مشارکت دارد. سابقه همکاری لندروور با تهیه کننده های این مجموعه سینمایی به سال ها پیش و قسمت بیستم فیلم باز می گردد. هنگامی که هنوز لندروور در مالکیت “فورد” قرار داشت. با این حال، خبرها حاکی از این هستند که همکاری آستون مارتین با تیم جیمز باند، همچنان ادامه می یابد، اما هیچ یک از آن ها اعلام نکرده اند که از این پس، محصولات الکتریکی آستون به جیمز باند می رسند یا نه؟
بدیهی است که لندروور آبی رنگ قدیمی، هرگز برای فرار و تعقیب و گریزهای باند، نمی تواند مناسب باشد! پس احتمال این وجود دارد که تیم سازنده فیلم تا زمان آغاز اکران آن در آوریل سال آینده، خودرویی قدرتمندتر را جایگزین خودروی نام برده کنند. آستون مارتین به تازگی اعلام کرده بود Rapide E، نخستین محصول تمام الکتریکی این کمپانی، محور اصلی سری جدید فیلم جیمز باند خواهد بود. آستون تنها ۱۵۵ دستگاه از این خودرو را خواهد ساخت و اگر قرار بر حضور Rapide E در پشت پرده نقره ای باشد، با این تیراژ تولید محدود و با در نظر گرفتن آسیب های احتمالی که در طول صحنه های اکشن به خودرو وارد می شوند، مشخص نیست که آیا از نمونه واقعی این خودرو در فیلم استفاده می شود و یا آستون، مدل رپلیکای آن را به سازندگان جیمز باند پیشنهاد می دهد؟
خودروی جدید "جیمز باند" معرفی شد
Rapide E با استفاده از دو موتور الکتریکی، ۶۰۲ اسب بخار قدرت را به چرخ های عقب منتقل می کند تا این اعجوبه برقی را در کم تر از ۴٫۰ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برساند. بیشینه سرعت این سوپر اسپرت روی عدد ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت، ثابت شده است. این خودرو در کارخانه جدید آستون در ولز به تولید می رسد، جایی که قرار است محل مونتاژ نخستین شاسی بلند آستون مارتین (DBX) هم باشد!

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.