حضور خودروهای بورگوارد پررنگتر می شود

بورگوارد
شرکت کیان موتور وارنا به عنوان نماینده رسمی بورگوارد در ایران، چند وقتی است که فرایند ترخیص خودروهایش از گمرک را آغاز کرده و به تازگی تصاویری از فرایند تحویل و شماره گذاری BX5 و BX7 منتشر کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پیش از آغاز سال جدید، مسئولان اعلام کردند که ترخیص اکثر خودروهای موجود در گمرک منعی ندارد و بزودی این اتفاق رخ می دهد. خودروهای بورگوارد هم که مدت ها در گمرکات کشور حضور داشتند، با این دستور العمل توانسته اند تا هفته های گذشته از پارکینگ های گمرک ترخیص شوند و حال با توجه به پیش فروش های پیش از عید، در اختیار مشتریان قرار بگیرند.
با این اتفاق می توان پیش بینی کرد که در آینده نزدیک حدود ۶۰۰ دستگاه بورگوارد در جاده های کشور تردد داشته باشند. باید به این نکته اشاره کرد که پیش از بسته شدن درب های گمرک در سال ۹۷، شرکت کیان موتور وارنا تعدادی از بورگواردهای BX7 را در اختیار مشتریان قرار داد و همچنین نمونه های اولیه BX5 را شماره گذاری کرد.
در حال حاضر آگهی های خرید و فروش دو کراس اوور این نشان تجاری خبر از این می دهد که دلالان بهای بورگوارد BX5 را در محدود ۶۹۰ تا ۷۲۰ میلیون تومان تعیین کرده اند و بورگوارد BX7 را با قیمتی در بازه ۸۳۰ تا ۸۷۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته اند.

شما مخاطبان اسب بخار می توانید برای آشنایی بیشتر با این خودروها، بر روی لینک های ویدیوی شتاب بورگوارد BX5، متن تست و بررسی بورگوارد BX5 و BX7 کلیک نمایید.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.