تصاویر رسمی کابین مرسدس بنز کلاس S جدید منتشر شد

کابین مرسدس بنز کلاس S

«مرسدس بنز کلاس S» همواره یکی از بهترین طراحی های داخلی را در بین خودروهای مختلف داشته است.

مدیران 777 مدیران 777

روکش های چرمی باکیفیت و آخرین تکنولوژی های صنعت خودرو سازی، معمولاً زینت بخش کابین کلاس S هستند. اما اکنون سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، کمپانی «مرسدس بنز» حاضر شده است تصاویر رسمی کابین کلاس S جدید را به اشتراک بگذارد. مرسدس بنز آن قدر بر روی طراحی داخلی کلاس S جدید مانور داده است که از آن با عبارت «جایگاه سوم» یاد می کند. اما منظور از جایگاه سوم چیست؟ در واقع، بنز معتقد است که کابین کلاس S جدید، یک جایگاه سوم است بین خانه و محل کار که می تواند فضایی آرامش بخش برای سرنشینان باشد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
کابین مرسدس بنز کلاس S

یکی از اولین چیزهایی که شما را در کابین کلاس S جدید میخکوب می کند، سیستم نورپردازی داخلی جدید آن است! صدها فیبر نوری در فضاهای خالی بین رودری ها، داشبورد و کنسول گنجانده شده اند و هر فیبر در حدود ۲۵۰ لامپ LED را در بر می گیرد. مرسدس بنز می گوید که هدف از طراحی این سیستم نورپردازی داخلی جدید، ارتقای درجه لوکس بودن و زیبایی کابین است. در واقع، ویژگی های جدید سیستم نورپردازی داخلی کلاس S، برنامه های کمک یار راننده را هم در بر می گیرند. به عنوان مثال، رادار نقطه کور خودرو در صورت تشخیص احتمال برخورد، نورپردازی داخلی را به رنگ قرمز درمی آورد! سیستم به روز شده Energizing Comfort Control هم در این مجموعه به چشم می خورد که فقط در پکیج های Warmth و Comfort قابل سفارش است. ناگفته نماند که سیستم Energizing Comfort Control در نسل پیشین کلاس S و سایر محصولات مرسدس بنز هم وجود دارد و در نسل جدید پرچم دار این شرکت، از ترکیب موسیقی، سیستم کنترل هوای منطقه ای، عملگر ماساژور صندلی ها و حتا سیستم عطر افکن برای ایجاد رایحه ای خوش در کابین بهره خواهد برد. تمام این سیستم ها از طریق لمس یک دکمه یا گفتن جمله  “Hey, Mercedes” به سامانه فرمان صوتی خودرو فعال می شوند.

کابین مرسدس بنز کلاس S

تمام موارد گفته شده نشان می دهند که کلاس S جدید، حداقل در فضای کابین، از هر نظر بی نقص و مدرن خواهد بود. حداقل می توان گفت که نسبت به نسل های پیشین خود تکامل یافته تر است. افزون بر سیستم نورپردازی داخلی جدید و سیستم Energizing Comfort Control، نسل جدید سیستم MBUX هم با یک نمایشگر عمودی غول آسا به کلاس S جدید آمده اند. گفتنی است که این سدان لوکس پرچم دار، به زودی در سپتامبر ۲۰۲۰ برای مردم دنیا رونمایی می شود.

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.