اگر روزی میلیاردر شدید، به سراغ این آپشن ها بروید!

اگر روزی میلیاردر شدید، به سراغ این آپشن ها بروید!
فرض کنید روزی از خواب بر می خیزید و می بینید یک باره پول دار شده اید! از قضا شما یک ماشین باز حرفه ای هم هستید. اما نخستین چیزی که انجام می دهید، خرید یک خودروی جدید نیست زیرا افراد آماتور به محض رسیدن به ثروت، خودروی شان را تعویض می کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

همچنین نخستین کار شما، خرید یک خانه بزرگ با پارکینگی وسیع نیست تا بتوانید در آن، کلکسیون شخصی خود از خودروهای گران قیمت را بسازید، زیرا این هم کاری تکراری به نظر می رسد! به نظر ما، بهترین کار برای یک ماشین باز ثروتمند، سفارش لوازم جانبی لوکسی است که در زمان بی پولی نمی توانسته به آن ها فکر کند!
هر چند بی شک این فرد نمی خواهد پول خود را به طور غیر عاقلانه دور بریزد، پس ما در این جا فهرستی از بهترین لوازم جانبی برای برندهای لوکس خودروسازی را گردآوری کرده ایم.

مجسمه فرشته رولزرویس
اگر روزی میلیاردر شدید، به سراغ این آپشن ها بروید!
“رولزرویس” همواره مفاهیم لوکس گرایی را تغییر می دهد! مجسمه در حال تعظیم رولزرویس که روی کاپوت تمام محصولات این شرکت نصب می شود، بهترین نمونه تجمل گرایی در دنیای خودرو است. شما می توانید مجسمه معروف رولزرویس را از جنس نقره سفارش دهید یا این که با پرداخت ۱۰٫۵۰۰ دلار، آن را به روکش طلای مات مزین کنید!

کاپشن و کلاه استون مارتین ونتیج AMR Race
اگر روزی میلیاردر شدید، به سراغ این آپشن ها بروید!
نخستین انتخابی که شما با قرار گرفتن در وضعیت مالی مناسب می کنید، خرید یک گرند توور اسپرت با پیشرانه ای غول آسا است! اما اگر کمی بیش تر برای خرید خودرو سرمایه بگذارید، ونتیج AMR هم انتخاب بدی نیست! اما شما در کنار خرید این سوپر اسپرت، می توانید کلاه ایمنی مخصوص به خود با همولوگ FIA یا ست کاپشن اسپرت AMR را به ترتیب با قیمت های ۵٫۳۴۶ و ۷٫۶۷۴٫۷۸ دلار سفارش دهید. این ست ورزشی در رنگ های سبز استرلینگ، سفید یا آبی و با نام اختصاصی شما یا پرچم مورد علاقه تان قابل سفارش است.

کیف گلف فراری


فراهم شدن آن همه پول، بدون شک ابزار مناسبی برای انجام بازی لوکسی همچون گلف است! و چه چیزی بهتر از این که ارابه گلف شما یک “فراری” باشد؟ فراری کیف های گلف سفارشی منحصر به خود را در کنار ساک های دستی از جنس چرم مشابه با تودوزی محصولات فراری در اختیار علاقه مندان می گذارد. البته توصیه ما از بین بردن سرمایه شما در باشگاه های گلف یا ورزش های دیگر نیست! با این حال، کیف گلف فراری اندکی بیش تر از ۱۰٫۰۰۰ دلار و ساک دستی آن هم، نزدیک به ۱۳٫۰۰۰ دلار قیمت دارد.

سقف کهکشانی رولزرویس
اگر روزی میلیاردر شدید، به سراغ این آپشن ها بروید!


بی شک هیچ چیز ارزشمندتر از این نیست که با شخص مورد علاقه خود در زندگی بتوانید در مکانی امن به تماشای ستاره های آسمان بنشینید! در حالی که این بار ابرهای سیاه، مزاحم دیدن ستاره ها نیستند! نگران نباشید! این آپشن تنها ۱۳٫۰۰۰ دلار قیمت دارد که برای شما پولی به حساب نمی آید! این سیستم با استفاده از فن آوری فیبرهای نوری، افکتی شبیه به ستاره های آسمان را در زیر سقف “رولزرویس” ایجاد می کند. چراغ ها در زاویه های متفاوتی کار گذاشته شده اند و عمق قرارگیری متفاوت آن ها با یک دیگر، خطای دیدی به وجود می آورد که به راستی یادآور ستاره های حقیقی کهکشان است!

کنسول نوشیدنی رولزرویس


اگر روزی بخواهید راننده ای برای خود استخدام کنید، پیش از آغاز کار، یک مصاحبه با او انجام می دهید. بنابراین خیال شما باید از پذیرایی از این شخص در ردیف عقب راحت باشد. “رولزرویس” به چاره کار شما اندیشیده است و یک کنسول مخصوص نوشیدنی را به صورت افتر مارکت (بازار آزاد) و به قیمت ۱۴٫۰۰۰ دلار عرضه می کند!

رینگ فیبر کربنی پورشه
اگر روزی میلیاردر شدید، به سراغ این آپشن ها بروید!
در سری Exclusive پورشه ۹۱۱ توربو S، “پورشه” تصمیم به عرضه سفارشی رینگ هایی به هم تابیده از فیبر کربن گرفته است! خلاف رینگ های به ظاهر کربنی موجود در بازار، پورشه از ۲۰۰ قطعه فیبر کربن واقعی در ساخت این رینگ ها بهره جسته است. ارتفاع این رینگ ها به ۳۰ فوت می رسد، در حالی که بسیار سبک وزن و به طرز شگفت انگیزی، مقاوم اند. به نظر ما پرداخت ۱۸٫۰۰۰ دلار برای استفاده از چنین رینگ هایی ارزش دارد!

چمدان های انحصاری i8
اگر روزی میلیاردر شدید، به سراغ این آپشن ها بروید!
ب ام و i8 را می توان مجموعه ای از همه چیز دانست! اما فضای بار آن، آن قدرها زیاد نیست که کاربردی باشد. در هر حال،”ب ام و” با “لویی ویتون” معروف همکاری کرده است تا مجموعه جدیدی از چمدان های انحصاری برای i8 طراحی شوند. این مجموعه شامل دو ساک مسافرتی، یک کیف کاری و یک ساک لباس است که به راحتی در کابین و فضای بار i8 جای داده می شوند. قیمت این ست در رنگ مشکی، ۲۰٫۰۰۰ دلار است.

رنگ های سفارشی بنتلی
اگر روزی میلیاردر شدید، به سراغ این آپشن ها بروید!
بی شک داشتن راننده امری جذاب برای هر ثروتمند است، اما یادتان نرود شما یک ثروتمند از جنس ماشین باز هستید که برای ناهار یا گشت و گذار بعد از ظهرها، علاقه به رانندگی شخصی با خودرو دارید. “بنتلی” گزینه خوبی برای شماست، اما نه در رنگ های معمولی! در واقع برای دیده شدن، رنگ نقره ای مات بنتلی بسیار جذاب است. در واقع این رنگ روی هزاران پوسته آلومینیومی پیاده سازی شده است که جلا و درخشندگی خاصی به آن می دهد. البته بد نیست پیش از انتخاب این رنگ، نگاهی دوباره به حساب بانکی خود بیاندازید! زیرا این رنگ به تنهایی، ۳۲٫۰۰۰ دلار به ارزش بنتلی شما می افزاید. این قیمت بالا به دلیل زمان زیادی است که مهندسان بنتلی برای اجرای این رنگ روی بدنه خودرو صرف می کنند.

رینگ های فورج کاری شده طرح الماس فراری
اگر روزی میلیاردر شدید، به سراغ این آپشن ها بروید!
به طور معمول گران ترین آپشن ها در بخش رینگ خودرو، به استفاده از آلومینیوم فورج کاری شده باز می گردد، اما اگر روزی مالک “فراری” بودید و قصد گذاشتن این رینگ ها را زیر خودروی خود داشتید، بار دیگر به عقل تان فرصت دهید و ببینید که آیا پرداخت ۴۷٫۰۰۰ دلار برای چنین آپشنی ضرورت دارد یا نه؟!

کاور فیبر کربن پاگانی هوآیرا
اگر روزی میلیاردر شدید، به سراغ این آپشن ها بروید!
در مرحله اول، پرداخت ۱۵۳٫۰۰۰ دلار برای افزودن یک آپشن به خودرو هرگز منطقی به نظر نمی رسد! اما اگر فرض کنیم شما در حال ذخیره کردن میلیون ها دلار هستید و این موضوع چندان برای تان گران تمام نمی شود، بی شک کاور فیبر کربنی پاگانی می تواند شما را سر ذوق آورد. در حالی که با سفارش و نصب آن، بیش از آن چه فکرش را می کنید به چشم می آیید.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.