اطلاعات جدیدی از شاسی بلند RS-5 نشان بائوجان

اطلاعات جدیدی از شاسی بلند RS-5 نشان بائوجان
شرکت چینی “بائوجان” که در مالکیت گروه “جنرال موتورز – سایک” قرار دارد، به تازگی جدیدترین خودروی مفهومی خود را در نمایشگاه شانگهای، به نمایش درآورده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در رویدادی که در مرکز تجاری شانگهای اتفاق افتاد، شرکت بائوجان اطلاعات جدیدی را در رابطه با شاسی بلند RS-5 منتشر کرد و از جدیدترین خودروی مفهومی خود با نام RM-C رونمایی کرد.
اطلاعات جدیدی از شاسی بلند RS-5 نشان بائوجان
شرکت بائوجان از این خودرو به عنوان نخستین نمونه در سری خودروهای شاسی بلند، MPV و شهری یاد کرده است که برای تغییر تقاضا و افزایش انتظارها ساخته خواهد شد. RS-5 یک SUV جمع و جور است که ۴.۵۷۰ میلی متر طول، ۱.۸۷۰ عرض و ۱.۷۲۰ میلی متر ارتفاع دارد. در نمای بیرونی، بائوجان RS-5 از جدیدترین زبان طراحی این کمپانی پیروی می کند و نشان جدید الماس شکل شرکت هم در جلوپنجره قرار گرفته است.
اطلاعات جدیدی از شاسی بلند RS-5 نشان بائوجان
شرکت چینی بائوجان ادعا کرده که نمونه RS-5 در قسمت داخلی یکی از بهترین طراحی های کلاس خود را دارد و از مواد با کیفیت بهره می برد، اما تاکنون عکسی از کابین های سفارش مختلف این نمونه منتشر نشده است. سازنده این خودرو قول داده است که نمونه RS-5 سواری نرم و بی سر و صدایی داشته باشد.
اطلاعات جدیدی از شاسی بلند RS-5 نشان بائوجان
SUV جدید RM-C با تمرکز بر فن آوری، ساخته شده و از آخرین نسل ساختار پیشرفته الکترونیکی بر پایه اینترنت بهره می برد. این خودرو از سیستم هوشمند ارتباط Banma به همراه سیستم صوتی تعاملی، کنترل از راه دور سیستم ها به وسیله تلفن همراه، به روز رسانی های نرم افزاری حافظه داخلی و سیستم خرید و پرداخت آنلاین بهره می برد.
اطلاعات جدیدی از شاسی بلند RS-5 نشان بائوجان
افزون بر این، بائوجان RS-5 از فن آوری مرحله ۲ نیمه خودران به همراه ۱۴ سیستم کمک راننده بهره می برد. موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر در نظر گرفته شده برای این نمونه ۱۵۱ اسب بخار قدرت تولید می کند و انتقال قدرت به وسیله جعبه دنده CVT جدید این شرکت انجام می گیرد. قیمت درنظر گرفته شده برای این شاسی بلند جذاب بین ۱۴.۴۵۰ تا ۱۹.۸۰۰ دلار است که با توجه به رقیب های موجود در بازار، بسیار قیمت منصفانه ای به نظر می رسد.


در رابطه با طرح مفهومی RM-C هنوز اطلاعاتی منتشر نشده اما شرکت بائوجان معتقد است این نمونه بیان گر فلسفه جدید کمپانی در استفاده از سیستم های هوشمند ارتباطاتی خواهد بود.

پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.