ابتکار عمل با تحول در طراحی دو رنگ

ابتکار عمل با تحول در طراحی دو رنگ
نیسان از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ ژانویه، در نمایشگاه توکیو اتو سالن از کانسپت لیف‌گرند تورینگ رونمایی خواهد کرد. این کانسپت یکی از ۱۵ مدل نیسان است که قرار است در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شود.
این خودروساز ژاپنی در حال حاضر، جزییاتی در خصوص این کانسپت جی‌تی ارایه نداده است، اما تصاویر منتشرشده حاکی از آن است که این خودرو دارای طرح دورنگ است. پنل‌های ضربه‌گیر زیردر، رینگ‌های اسپرت مشکی و دستگیره‌های در نیز به اسپرتی‌تر شدن ظاهر این خودرو کمک شایانی کرده است.
ابتکار عمل با تحول در طراحی دو رنگ
به گزارش خودرونویس، این نوع اسپرت احتمالا کانسپت لیف نیسمو را نیز حفظ خواهد کرد که چند ماه پیش در توکیو رونمایی شد. اگرچه این خودرو در مقایسه با دیگر مدل‌های نیسمو نسبتا نرم‌تر است، اما دارای شاخصه‌های ورزشی مانند تایرهای تابستانی کانتیننتال، سیستم تعلیق تیون‌شده اسپرت کم‌ارتفاع و تیونینگ قوی‌تری است که باعث واکنش‌های سریع‌تر این خودرو می‌شود. همانند کانسپت گرند تورینگ، این کانسپت نیز دارای طرح دورنگ است.
ابتکار عمل با تحول در طراحی دو رنگ
نمایشگاه توکیو شو را با نمایشگاه توکیو اتو سالن اشتباه نگیرید، چرا که نمایشگاه اتو سالن مخصوص خودروهای تیونینگ در ژاپن است. با توجه به هدف این نمایشگاه، کانسپت لیف جی‌تی باید به جای یک مدل کاملا جدید با به‌روزرسانی‌های مکانیکی، بخش‌های سنتی بالقوه خود را به نمایش بگذارد. برخی از مدل‌های دیگر نیسان در این نمایشگاه شامل نسخه Fairlady Z Heritage Edition، کانسپت NV350 Caravan Grand Touring، کانسپت X-Trail Grand Touring و کانسپت Serena e-POWER AUTECH است.

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.