آیا تولید شورولت کامارو متوقف می شود؟

شورولت کامارو
«شورولت» در سال ۲۰۰۲ تولید «کامارو» را متوقف کرد. اکنون خبر می رسد که ممکن است تولید این خودرو تا سال ۲۰۲۳ بار دیگر متوقف شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

برخی از منابع نزدیک به کمپانی «جنرال موتورز» خبر داده اند روند طراحی و توسعه نسل هفتم شورولت کامارو به حالت تعلیق در آمده است، در نتیجه احتمال خارج شدن این خودرو از خط تولید وجود دارد. تاکنون اطلاعات چندانی در دسترس نیست، اما مشخص است شورولت کامارو روی نسخه جدید پلتفرم آلفا که خودروهایی همچون کادیلاک CT4 و CT5 در آن تولید شده اند، ساخته نخواهد شد.
شورولت کامارو
تاکنون چندین رسانه در رابطه با صحت این موضوع با شرکت شورولت تماس حاصل کرده اند، اما تمامی آن ها پاسخ یکسانی گرفته اند. شورولت در پاسخ، نه تأیید کرده و نه تکذیب. مسئولان این شرکت اعلام کرده اند وضعیت آینده شورولت کامارو را تا پاییز امسال مشخص خواهند کرد. شایان ذکر است که مدل SS کامارو به زودی با چهره ای جدید معرفی خواهد شد. فروش شورولت کامارو در سال گذشته و امسال با افت مواجه شده و نسبت به دو ماسل کار دیگر یعنی دوج چلنجر و فورد موستانگ، ضعیف تر ظاهر شده است. فروش کامارو در سال گذشته ۵۰.۹۶۳ دستگاه بوده که در مقایسه با فروش ۶۶.۷۱۶ دستگاه دوج چلنجر و ۷۵.۸۴۲ فورد موستانگ، عملکردی ضعیف محسوب می شود.
شورولت کامارو
با وجود این که آینده کامارو در هاله ای از ابهام قرار دارد، شورولت در سال گذشته به خریداران وعده داده بود که دو پیشرانه هیبریدی و یک پیشرانه ۲.۷ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ هم برای این خودرو معرفی خواهد شد.
شورولت کامارو
اگر خبرهای منتشر شده صحت داشته باشد، شورولت کامارو به جمع خودروهای به تاریخ پیوسته از جمله بیوک لاکراس، کادیلاک CT6 و XTS، شورولت کروز و ایمپالا و ولت می پیوندد. شایان ذکر است که پس از گذشت چند روز از انتشار این خبر، اخبار جدیدی مبنی بر به تعویق افتادن معرفی نسل هفتم شورولت کامارو به گوش می رسد. بنابراین به احتمال زیاد تولید شورولت کامارو برای همیشه متوقف نخواهد شد.
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.