آئودی RS Q3 و RS Q3 اسپرت بک معرفی شدند

آئودی RS Q3 و RS Q3 اسپرت بک
“RS Q3” و “RS Q3” اسپرت بک، کراس اوورهای جدید آئودی هستند که برای عاشقان قدرت بیش تر و سواری بهتر معرفی شده اند. این مدل های جدید در سال ۲۰۲۰ در بازار اروپا عرضه می شوند. قدرت دو مدل جدید، از پیشرانه ۵ سیلندر ۲.۵ لیتری توربوشارژ به دست می آید.
آئودی RS Q3 و RS Q3 اسپرت بک
این پیشرانه ۳۹۴ اسب بخار قدرت و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. با این ویژگی های فنی، سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت آئودی RS Q3 در ۴.۵ ثانیه انجام می گیرد. بیشینه سرعت نیز به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. آپشن بیشینه سرعت ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت نیز در اختیار مشتریان خواهد بود.
آئودی RS Q3 و RS Q3 اسپرت بک
بلوک پیشرانه از جنس آلومینیوم ساخته شده و تنها ۱۸ کیلوگرم وزن دارد. خریدارانی که صدای اسپرت تری را طلب کنند، می توانند کیت اگزوز RS اسپرت را با خروجی های تیره رنگ سفارش بدهند. انتقال قدرت از طریق جعبه دنده ۷ دنده به تمامی چرخ ها صورت می گیرد. ارتفاع خودرو نیز به نسبت Q3 استاندارد، ۱۰ میلی متر کاهش یافته است.
آئودی RS Q3 و RS Q3 اسپرت بک
ضربه گیرهای سیستم کنترل دینامیک شاسی به صورت سفارشی موجود هستند. خودرو در حالت استاندارد از کلیپرهای ترمز ۶ پیستون و دیسک های آهنی بهره می برد اما خریداران می توانند دیسک های سرامیکی با کلیپرهای مونوبلاک آلومینیومی را سفارش دهند. مدل های RS Q3 و RS Q3 اسپرت بک از نظر ظاهری با جلوپنجره مشبک تیره متمایز شده اند.
آئودی RS Q3 و RS Q3 اسپرت بک
چهره خودرو در قسمت جلو نیز به روزرسانی شده و دو ورودی هوای جدید به همراه تیغه های تیره رنگ نصب شده اند. باله تیره سقف و دو خروجی اگزوز تیره رنگ نیز از ویژگی های نمای عقب هستند. رینگ ها در حالت استاندارد ۲۰ اینچ اندازه دارند اما
رینگ های ۲۱ اینچی نیز به صورت سفارشی موجود هستند.
آئودی RS Q3 و RS Q3 اسپرت بک
دو رنگ انحصاری سبز روشن و خاکستری نیز برای خودرو درنظر گرفته شده و بسته ظاهری، تریم تیره رنگ جلوپنجره را به تریم آلومینیومی تغییر می دهد. در قسمت داخلی، آئودی RS Q3 از صندلی های چرمی و پوشش آلکانترا بهره می برد. دوخت مورد استفاده در کابین نیز با رنگ های قرمز و آبی موجود است.
آئودی RS Q3 و RS Q3 اسپرت بک
در راستای سفارشی سازی کابین، بسته رگه های آبی و قرمز رنگ روی فرمان، کمربند، رودری ها و دسته دنده به کار می رود. درنهایت، ویژگی کابین مجازی آئودی و نمایشگر بزرگ تر سیستم سرگرمی نیز به صورت سفارشی پیش روی خریدارن خواهد بود.


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

مدیران 777 مدیران 777

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.