موتورسیکلت تریومف ترایدنت 2025 با قدرت 80 اسب بخاری

تریومف ترایدنت 2025
تریومف ترایدنت ۲۰۲۵

وقتی تریومف مدل جدید ترایدنت را در سال ۲۰۲۱ معرفی کرد، نام یکی از مشهورترین مدل های تاریخ خود را زنده کرد. موتورسیکلت مدرن و به‌روز تریومف نسخه‌ ای ویژه‌ را از ترایدنت عرضه می‌کند که به افتخار مدل اسلیپری سام و افتخاراتی که در مسابقات Isle of Man TT از سال ۱۹۷۱ تا ۱۹۷۵ کسب کرده است، تولید می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

تریومف ترایدنت تریبل تریبیوت ۲۰۲۵ با طرح رنگ سفید، آبی و قرمز عرضه می شود که این نمونه رنگ با الهام از مدل اسلیپری سام تولید شده است و برای جذاب تر شدن این موتورسیکلت دوست داشتنی، برند تریوم طراحی کلاسیک را با طراحی مدرن ترکیب کرده که ظاهری جذاب و دوست داشتنی را به مدل ترایدنت بخشیده است. ترایدنت تریبل تریبیوت تنها برای یک سال تولید خواهد شد و همچنین قیمت پایه که برای این مدل در نظر گرفته شده است، قیمتی در حدود ۸,۵۹۵ دلار دارد.

پیشرانه تریومف ترایدنت، یک موتور سه سیلندر با ظرفیت ۶۶۰ سی‌سی است که طبق ادعای کمپانی سازنده، توان خروجی ۸۱ اسب بخار در ۱۰,۲۵۰ دور در دقیقه و ۶۲ نیوتن متر گشتاور در ۶,۲۵۰ دور در دقیقه را دارد. با ارتفاع صندلی ۳۱.۷ اینچ و وزن خشک ۱۹۰ کیلوگرم، ترایدنت به سرعت در سبک موتورسیکلت‌های نیکد و شهری جایگاه خود را پیدا کرده و توانسته است از عرضه اولین نسخه تا به امروز بازار فروش خوبی را به دست آورد.

تریومف ترایدنت از شاسی فولادی لوله‌ای، سیستم تعلیق جلویی از برند Showa و مونوشاک در بخش عقب از برند Showa که هر دو سیستم تعلیق با قابلیت تنظیم ارتفاع هستند و سیستم ترمز Nissin برای کنترل موتورسیکلت با بهترین عملکرد استفاده می‌کند. رینگ های ۱۷ اینچی آلومینیومی با لاستیک‌های Michelin Road 5 بر روی این موتورسیکلت به صورت استاندارد عرضه می شود. همچنین در تجهیزات الکترونیکی، تریومف ترایدنت امکانات قابل قبولی دارد، که شامل سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم کنترل پایداری موتورسیکلت، دو حالت سواری و نمایشگر LCD و TFT می شود.

هینکلی تریومف به طور پیوسته در بهره‌برداری از تاریخچه برند خود عملکرد بسیار خوبی داشته است و میراثی از گذشته مجلل خود را به مدل‌های مدرن و به‌روز خود منتقل کرده است تا با بخشیدن شخصیت و هویت به موتورسیکلت های خود، آن ها را برای علاقه مندان به این حوزه جذاب تر و اصیل تر کند.

قیمت پایه تولیدکننده: ۸,۵۹۵ دلار
موتور: سه سیلندر خطی (DOHC) با سیستم آب خنک و ۱۲ سوپاپ
حجم موتور: ۶۶۰ سی‌سی
نسبت فشرده‌سازی: ۱۱.۹۵
گیربکس: ۶ دنده با سیستم انتقال قدرت توسط زنجیر
تزریق سوخت انژکتوری
کلاچ لغزنده یا اسلیپر کلاچ
شاسی فولادی لوله‌ای
سیستم تعلیق تلسکوپی معکوس ۴۱ میلی‌متری Showa در بخش جلو
سیستم تعلیق مونوشاک در بخش عقب
ترمز جلو: کالیپر دوپیستونی، دیسک‌های ۳۱۰ میلی‌متری با سیستم ترمز ضد قفل
ترمز عقب: کالیپر یک پیستونی، دیسک ۲۵۵ میلی‌متری با سیستم ترمز ضد قفل
رینگ های جلو/عقب: 17 × ۳.۵ اینچ / ۱۷ × ۵.۵ اینچ
لاستیک‌های جلو/عقب: Michelin Road 5؛ ۱۲۰/۷۰-۱۷ / ۱۸۰/۵۵-۱۷
ارتفاع صندلی: ۳۱.۷ اینچ
ظرفیت باک: ۱۳ لیتر
۵ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.