ام وی ام X77 ؛ کراس اووری بر مبنای تیگو ۷ نسل قبل

ام وی ام X77
ام وی ام X77

طبق اخبار رسیده، شرکت مدیران خودرو قصد دارد به زودی کراس اوور جدیدی را بر مبنای تیگو ۷ ie و با نام ام وی ام X77 به بازار عرضه کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

برند ام وی ام، که هم اکنون با مشکل سیستم تعلیق و اکسل عقب دست و پنجه نرم می کند و فراخوان نیز صادر کرده است، گویا قصد دارد به زودی کراس اووری بزرگ‌تر و لوکس تر نسبت به X55 با نام X77 عرضه کند. کراس اووری که بر مبنای تیگو ۷ نسل قبلی است اما فیس لیفتی سنگین را در بخش ظاهری، کابین و فنی تجربه کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

ظاهر و کابین خودرو چگونه خواهد بود؟

براساس شنیده ها نمای جلوی خودرو به تیگو ۷ جدید نزدیک خواهد بود، با این تفاوت که جلوپنجره قدری بزرگ تر از تیگو ۷ است و به‌جای گرافیک کهکشانی، از خطوط عمودی بهره مند است. سپر نیز به نسبت تیگو ۷ جدید طراحی ساده تری دارد. نمای کناری خودرو از گلگیر جلو به بعد کاملاً با تیگو ۷ نسل قبلی یکسان است و بالاخره در نمای عقب نیز شاهد چراغ های به هم پیوسته با کروم کاری سرتاسری در لبه بالای چراغ ها خواهیم بود.

در نمای داخلی نیز سبک طراحی به تیگو ۷ و ۸ نزدیک شده است و مانیتور و کلاستر فرم یکپارچه خواهند داشت. طبق شنیده ها، X77 به سیستم های کمک رانندگی موسوم به ADAS و سقف پانورامیک نیز مجهز خواهد بود‌.

مشخصات فنی

در ام وی ام X77 جدید پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ ۴ سیلندر خطی را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۱۵۶ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر را دارد، اما این بار قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه (به‌جای سی وی تی قبلی) به چرخ های جلو منتقل می شود و خوشبختانه خبری از گیربکس سی وی تی در این مدل نخواهد بود.

۳.۶ امتیاز از ۲۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.